Gå til innhold

Henger meg opp i det negative


Gjest vil være glad

Anbefalte innlegg

Gjest vil være glad

Dette har jeg gjort i mange år. Jeg prøver å forandre tankegang. Tenke positivt. Men det ligger så dypt. Har mange negative tanker i forhold til verden og samfunnet og menneskene og kulturen vi lever i. Egentlig så ser jeg på meg selv som en nytenker og en samfunnskritiker. Det er jo selvsagt en del negativt ved verden, men det er akkurat som om jeg ikke greier å se det positive. Jeg kan irritere meg over folk. Enten er det for mye eller for lite ved dem (snakker for mye, er for høyrøstede, er for stille, er for tykke, er for arrogante, skryter for mye etc.) Dette gjør meg ensom og isolert. Jeg holder liksom ikke ut så lenge sosialt. Akkurat som om jeg ikke har noe sosial kondis. Jeg kommer opp i trøbbel på grunn grunn av dette. Greier ikke fungere sosialt. Noen som vet noen råd eller kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...