Gå til innhold

Telys rett på parkett? Haster!


Gjest Persille

Anbefalte innlegg

Gjest Persille

Kan jeg sette telys rett på parketten?

De skal kun stå der i ca en halvtime, mao vil de ikke brenne til de slukker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville satt noe under. I tillegg til at jeg ikke ville vært sikker på om varmen ville gjort noe med parketten, blir det et helvetes søl dersom noe av stearinen flyter over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Jeg ville satt noe under. I tillegg til at jeg ikke ville vært sikker på om varmen ville gjort noe med parketten, blir det et helvetes søl dersom noe av stearinen flyter over.

Sølet skal jeg klare - ingen skal borti dem, jeg skal bare ramme inn noe en kort periode.

Men tror du det blir svimerker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud, Persille. Jeg håper inderlig du ikke gjorde dette. Telys blir veldig varme og skal stå på dertil egnet underlag, parkett regnes ikke som egnet. En slektning satte flere telys på et stort glassfat en gang med den følge at glassfatet sprakk pga. varmeutviklingen og duken under tok fyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Å herregud, Persille. Jeg håper inderlig du ikke gjorde dette. Telys blir veldig varme og skal stå på dertil egnet underlag, parkett regnes ikke som egnet. En slektning satte flere telys på et stort glassfat en gang med den følge at glassfatet sprakk pga. varmeutviklingen og duken under tok fyr.

Gikk helt fint :)

Varte bare en liten halvtime da - så all stearinen ble ikke flytende, og bunnen dermed ikke varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk helt fint :)

Varte bare en liten halvtime da - så all stearinen ble ikke flytende, og bunnen dermed ikke varm.

Godt det gikk bra da. :o)

Fridde du midt i et lyshjerte? :D

Vill tipping her, blir bare litt nysgjerrig i blant :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille

Godt det gikk bra da. :o)

Fridde du midt i et lyshjerte? :D

Vill tipping her, blir bare litt nysgjerrig i blant :o)

Veldig nære!

Nei, han skulle bare være her i natt før han skulle hjem igjen - så jeg tenkte at en naken meg, med vin, på teppe midt i lyshjertet ville være en bra velkomst ;)

Og det virket! (og hadde jeg visst at han hadde med champagne til meg, så hadde jeg droppet vinen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig nære!

Nei, han skulle bare være her i natt før han skulle hjem igjen - så jeg tenkte at en naken meg, med vin, på teppe midt i lyshjertet ville være en bra velkomst ;)

Og det virket! (og hadde jeg visst at han hadde med champagne til meg, så hadde jeg droppet vinen...)

Du serverte vel ikke rekesmørbrød og kjøttkaker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du serverte vel ikke rekesmørbrød og kjøttkaker?

Ja, var det ikke en her inne som hadde et lignede opplegg med lys og stripping og greier, og som ville servere typen kjøttkaker med stua erter og tyttebær :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brannfarlig

Ja, var det ikke en her inne som hadde et lignede opplegg med lys og stripping og greier, og som ville servere typen kjøttkaker med stua erter og tyttebær :))

Det var tulleinnlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig nære!

Nei, han skulle bare være her i natt før han skulle hjem igjen - så jeg tenkte at en naken meg, med vin, på teppe midt i lyshjertet ville være en bra velkomst ;)

Og det virket! (og hadde jeg visst at han hadde med champagne til meg, så hadde jeg droppet vinen...)

Interessant... hvis man kan si det. Kanskje jeg vil forsøke det selv en gang. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...