Gå til innhold

Forkortelsen IKM


BjørnIda

Anbefalte innlegg

Er litt teit kanskje, men kan noen forklare meg hva forkortelsen IKM står for. Har en viss ide, men trenger å få dette bekreftet/avkreftet.

Blir veldig glad om noen orker å svare.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at det betyr Ikke Kommende Mens som andre har svart her, men i hodet mitt så sier jeg alltid InnKommende Mens når jeg ser den forkortelsen. Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri husker det riktig, men for meg så har det jo stemt med min tolkning. Det har alltid vært innkommende og ikke ikke kommende... :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at det betyr Ikke Kommende Mens som andre har svart her, men i hodet mitt så sier jeg alltid InnKommende Mens når jeg ser den forkortelsen. Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri husker det riktig, men for meg så har det jo stemt med min tolkning. Det har alltid vært innkommende og ikke ikke kommende... :-(

Trodde faktisk forkortelsen stor for InnKommendeMens, i mitt hode var det mer logisk enn IkkeKommendeMens. I likhet med deg, er min erfaring InnKommendeMens. Leste mange råd om urter og lignende man kunne prøve, og forkortelsen IKM forekom ofte. Var nødt til å spørre. Håper jeg er heldig, og at Ikke kan erstatte Inn hvertfall en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...