Gå til innhold

Netopp hatt mareritt


Gjest ferri

Anbefalte innlegg

Hei

Våknet netopp opp etter og ha hatt mareritt. Dumme er at når jeg drømmer så føles det så utrolig virkelig ut. Og nå er jeg redd at det jeg drømte er sant, selv om jeg ikke skulle ha noe grunn til og tro at det er sant..

Det var bare så virkelig, men det var mye i drømmen som jeg ikke kjente igjen, men hvorfor føler jeg en utrolig uro selv om jeg vet at det ikke kan være mulig.

Jeg hadde et mareritt om at jeg og en annen som var fra Nigeria av alle plasser, gikk til legen sammlet, at vi var forbindet på en måte, og at behandlingen fra legen var sammlet.

Etter en time hvor vi begge vist hadde ikke klart og møte opp til en time med legen, så hadde legen bestemt at han ikke ville ha oss som pasienter..

Men vi hadde ikke blitt fortalt det, og det hadde vært en lang pause i behandlingen. Vi ble fortalt det i huset mitt her, ved kjøkkenbordet av en blond sosial-arbeider ( som jeg ikke kjenner igjen fra virkeligheten, men det føles som om jeg kjente henne likevel.). At legen ikke ville ha oss som pasienter.

Jeg ble så utrolig skuffet, lei meg, forbanna og frustert, at jeg skreik til sosialarbeideren at jeg gir opp. At alle kunne dra til helvette at jeg ikke ville mere. Så gikk jeg og la meg i drømmen, og ingen kom til meg - som om jeg ble glemt og sosialarbeideren kom ikke til meg.

Og nå våknet jeg opp, jeg vet jeg drømte, men dette skremte meg så mye, våkner opp utrolig deprimert, og det føltes så virkelig. Våkner opp med en angst for at legen ikke er legen min lenger. Og, ja jeg får ikke sagt det nok, det var så utrolig virkelig, og skremte meg.. at jeg skulle bli glemt? Vet ikke...

kay.. det var jo bare en drøm... Men nå går tankene... hvorfor er drømmene mine så utrolig virkelige? Er dette noe medisinene mine kan gjøre, at jeg sover dypere - og at det er vannskeligere og våkne fra drømmer? Alltid har veldig virkelige drømmer, men denne bare varte og varte...

Tankene går til psykose, at jeg har no supressed - psykose-light, men dette er jo bare når jeg sover.. å, jeg vet ikke.. ville bare skrive det ned til noen...

Første instinktet når jeg våknet her var at jeg ville skrive til psyk.sykepleier for og forsikre meg om at Legen min fortsatt er legen min, men det blir kanskje litt flaut.. .detvar jo bare en drømm right....mareritt more like..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også mareritt i natt

Huff jeg hadde mareritt i natt også. Drømte at søstra mi tok livet sitt pga problemene rundt at hun er lesbisk og at foreldrene mine ikke godtar det. Vi får bare prøve å si til oss selv at vi ikke er sanndrømte selv om det virker så virkelig. Har du nylig startet med noen medisiner? Jeg vet at jeg hadde kjempe mye ekle drømmer da jeg startet på Cipralex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg hadde mareritt i natt også. Drømte at søstra mi tok livet sitt pga problemene rundt at hun er lesbisk og at foreldrene mine ikke godtar det. Vi får bare prøve å si til oss selv at vi ikke er sanndrømte selv om det virker så virkelig. Har du nylig startet med noen medisiner? Jeg vet at jeg hadde kjempe mye ekle drømmer da jeg startet på Cipralex.

Mm, ja, jeg har startet med cipralex for en måned siden ca.. har så sjeldent mareritt, så kanskje de stimulerer no greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fælt med mareritt :(

Makes you feel aliiive, et par timer etterpå :)

Mine drømmer føles så utrolig virkelige ut også, ikke er jeg lett og skremme heller, måtte ha følge opp til andre etasje for og tisse heelt til jeg var 10 eller noe... Men, hey... den trappa opp er sjit skummel!! hvorfor henger man opp bilder av ensomme veier , og gammle hus i ett hus med barn i?

Får skylde på søstra mi som skremte vannet av meg med allslags historier... og poltergeist filmene... eeek!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makes you feel aliiive, et par timer etterpå :)

Mine drømmer føles så utrolig virkelige ut også, ikke er jeg lett og skremme heller, måtte ha følge opp til andre etasje for og tisse heelt til jeg var 10 eller noe... Men, hey... den trappa opp er sjit skummel!! hvorfor henger man opp bilder av ensomme veier , og gammle hus i ett hus med barn i?

Får skylde på søstra mi som skremte vannet av meg med allslags historier... og poltergeist filmene... eeek!! :)

forhåndsvisning>> innnnvikkllaa or!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...