Gå til innhold

Jeg sliter.


Gjest ikke signatur

Anbefalte innlegg

Gjest ikke signatur

Jeg er gift, og jeg føler at vi bare bor sammen. Han sier hver dag at han elsker meg, men ellers har vi et veldig labert "sexliv". Jeg vet ikke om jeg klarer å ha det slik, og i tillegg sliter jeg med at jeg bare tenker på en mann jeg møtte en kveld og som jeg aldri kommer til å møte igjen. Det er som om jeg er forelsket! Og da er det så fortvilende å vite at jeg aldri vil møte ham igjen, og i tillegg så er jeg gift men alikevel uten kjæreste.

Vær så snill å si noe til meg; snakk meg til fornuft eller kom med noen trøstende ord. For dette kan jeg ikke snakke med noen om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å skap litt liv i ekteskapet ditt - det må to til vet du! Ikke sitt og vent på at han skal gjøre det, ta initiativet selv. Foreslå en tur, en helg borte, bare dere to? Hva pleide dere å gjøre før, som dere begge to likte godt?

Ikke tenk sex i første omgang, men samhold, respekt og kjærlighet - så kommer kanskje sexen igang igjen av seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Du møtte en mann en kveld og ble forelsket? Da ble du neppe forelsket i selve mannen, men din illusjon om han og hvordan et forhold mellom dere ville blitt. For du aner jo ikke hvordan det ville fungert. Det meste virker rosenrødt helt i starten, men den grå hverdagen innhenter alle.

Hva gjør DU for å få et spennende sexliv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Prøv å skap litt liv i ekteskapet ditt - det må to til vet du! Ikke sitt og vent på at han skal gjøre det, ta initiativet selv. Foreslå en tur, en helg borte, bare dere to? Hva pleide dere å gjøre før, som dere begge to likte godt?

Ikke tenk sex i første omgang, men samhold, respekt og kjærlighet - så kommer kanskje sexen igang igjen av seg selv?

Jeg har prøvd mye, men han er ikke interessert i så mye. Når han kommer hjem fra jobb ser han serier og film, og om kvelden er han trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke signatur

Du møtte en mann en kveld og ble forelsket? Da ble du neppe forelsket i selve mannen, men din illusjon om han og hvordan et forhold mellom dere ville blitt. For du aner jo ikke hvordan det ville fungert. Det meste virker rosenrødt helt i starten, men den grå hverdagen innhenter alle.

Hva gjør DU for å få et spennende sexliv?

Tusen takk for svar.

Jeg vet at et forhold mellom oss ikke ville ha gått, men du så vondt jeg har det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Du møtte en mann en kveld og ble forelsket? Da ble du neppe forelsket i selve mannen, men din illusjon om han og hvordan et forhold mellom dere ville blitt. For du aner jo ikke hvordan det ville fungert. Det meste virker rosenrødt helt i starten, men den grå hverdagen innhenter alle.

Hva gjør DU for å få et spennende sexliv?

Jeg har prøvd mye for å få til et bedre sexliv, men jeg blir som oftest avvist.

Det har vært slik noen år nå, og selv om han sier at vi skal prøve å ha sex av og til så blir det ikke. Jeg vet ikke om jeg ønsker et ekteskap der jeg føler vi bare er venner. Et par raske kyss om dagen, skal det være det? Han er glad i meg, men det er som om han har det fint slik det er nå. På noen måneder, ferie inkludert, har vi kun hatt sex en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Her er et svar fra en som har det likedan, eller kanskje verre. Jeg er mannen, men som du skjønner da så er det hun som virker kald og "følelsesløs". Vi er riktignok ikke gift enda, og har ikke barn. Vi har vært samboere i to år. Det har nå gått inn i en fase av forholdet hvor vi er kun skygger som streifer borti hverandre.. Aldri får jeg høre at hun er glad i meg, aldri tar hun initiativ til å ville ha nærkontakt. Når det gjelder sex så blir det aldri noe med mindre jeg prøver å ta føringen.. og da ligger hun bare på ryggen og virker helt uinteressert.. Alt er blitt tungt og vanskelig.. vi prater ikke sammen som vi gjorde før.. det ender kun opp i misforståelser og krangel. Jeg lå i hele natt og grublet.. Har vel kommet fram til at vi må gå hver vår vei.. Jeg orker ikke mer.. Men uansett. Lykke til.. du sitter jo litt dypere in det med barn. Jeg ønsket å ha barn med henne en gang, men nå er det stikk motsatt. Håper dere finner ut av det. Jeg har funnet ut at livet er for kort til å ikke følge drømmene.. denne drømmen døde ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke signatur

Hei. Her er et svar fra en som har det likedan, eller kanskje verre. Jeg er mannen, men som du skjønner da så er det hun som virker kald og "følelsesløs". Vi er riktignok ikke gift enda, og har ikke barn. Vi har vært samboere i to år. Det har nå gått inn i en fase av forholdet hvor vi er kun skygger som streifer borti hverandre.. Aldri får jeg høre at hun er glad i meg, aldri tar hun initiativ til å ville ha nærkontakt. Når det gjelder sex så blir det aldri noe med mindre jeg prøver å ta føringen.. og da ligger hun bare på ryggen og virker helt uinteressert.. Alt er blitt tungt og vanskelig.. vi prater ikke sammen som vi gjorde før.. det ender kun opp i misforståelser og krangel. Jeg lå i hele natt og grublet.. Har vel kommet fram til at vi må gå hver vår vei.. Jeg orker ikke mer.. Men uansett. Lykke til.. du sitter jo litt dypere in det med barn. Jeg ønsket å ha barn med henne en gang, men nå er det stikk motsatt. Håper dere finner ut av det. Jeg har funnet ut at livet er for kort til å ikke følge drømmene.. denne drømmen døde ut..

Lykke til du også, og takk for svar.

Har du pratet med kjæresten din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snacky1365380698

Ser du har fått råd om parterapi, finne på ting sammen etc. Enig i det, men vil bare understreke at for guds skyld IKKE gjør det slutt på grunn av en annen mann - en annen mann kommer på grunn av et evt brudd. Rekkefølgen her er viktig. Forestill deg livet uten noe alternativ - uten noen liten fling på lur. Er et brudd så attraktivt da, eller kanskje en liten innsats på hjemmefronten hadde vært greit først? Kun du vet svaret her - men svært lett å la seg lure når man blir sjarmert sånn i dagliglivet - eller etter en festlig kveld ute....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...