Gjest klitsj 0 0 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg er 20 år og går på p-pillen loette. for noen uker siden glemte jeg pillene slik at jeg begynte å blø, fortsatte å ta pillene da. Hadde ubeskyttet sex i perioden etter, dvs "hoppet av i svingen". Nå har jeg hatt en bitteliten blødning, men har tatt alle pillene så det er ikke derfor. Varte i ca to dager, kom bare litt blod innimellom. Hva kan det komme av? Kan jeg være gravid? Har kjøpt gravitest, men er det for tidlig å ta den nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell 4 433 12 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Hvis en test skal være pålitelig, må det ha gått MINST to uker fra du hadde ubeskyttet sex. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline 17 944 0 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Testen vil ikke være pålitelig før minst to uker etter eventuell befruktning. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.