Gå til innhold

Håpløst å forstå menn!!


Gjest kan noen analysere;)

Anbefalte innlegg

Gjest kan noen analysere;)

Tilfellet; gutt - jente møtes på fest for 10 år siden, danser og har det gøy. Begge stifter familie på hver sin kant. Møtes de siste årene på fest i ny og ne, danser og har det gøy, men det kan føles som det er noe mer, merker det i forhold til blikk og oppmerksomhet. Møttes på fest i forrige uke, danset, ble mer intim dans på en måte (litt tettere og intest), men ble med det. Han sier veldig lite, men får en spesiell øyekontakt ofte.

Så spørsmålet;) Jeg vet at det ikke kan bli noe mellom oss, vi har begge familie, og ihvertfall jeg ønsker å være hos min. Det jeg egentlig lurer på tror dere han kan ha noen følelser på måten han oppfører seg på? Eller er det bare jeg som er rimelig naiv og han synes det bare er morsomt å "utnytte" meg siden jeg synes han er tiltrekkede? Det er jammen vanskelig å forstå gutter. Noen lurer sikkert på hvorfor jeg bryr meg når jeg vil satse på min familie, men jeg trenger bare å vite for å gå videre, om jeg bare har gjort meg selv til latter eller om det kunne blitt noe hvis tid og sted hadde vært annerledes. Det er noe med det når jeg ser han igjen at jeg ikke trenger å føle meg flau, noe jeg kanskje gjør nå - men han var jo med på det han også føler jeg (eller tar jeg feil?). Dette ble mye rot, men håper dere forstår;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vet ikke om noen menn skjønner dette...

Hahaha... Det var da en vittig tittel på et innlegg som (jeg i alle fall syntes) var rimelig forvirrende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Du vil vite om det KUNNE blitt noe mellom dere dersom begges situasjon hadde vært annerledes?

Men det kan du jo aldri få vite, for ting er som de er....

Du behøver da ikke være flau fordi du flørtet og danset vel. Det er jo "lov" til å være tiltrukket av andre vel? Og han utnytter deg jo ikke. Herregud - mannen har jo bare flørtet litt, jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kan noen analysere;)

Hahaha... Det var da en vittig tittel på et innlegg som (jeg i alle fall syntes) var rimelig forvirrende :-)

He he..ja jeg vet.. fikk det ikke helt ned på papiret sånn jeg hadde det i hodet - tror vi glemmer hele innlegget;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kan noen analysere;)

Du vil vite om det KUNNE blitt noe mellom dere dersom begges situasjon hadde vært annerledes?

Men det kan du jo aldri få vite, for ting er som de er....

Du behøver da ikke være flau fordi du flørtet og danset vel. Det er jo "lov" til å være tiltrukket av andre vel? Og han utnytter deg jo ikke. Herregud - mannen har jo bare flørtet litt, jo.

Huff hele innlegget mitt ble helt feil feil skrevet egentlig, det høres helt håpløst ut når jeg leser det om igjen nå, men takk for at du prøvde å svare iallefall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han synes nok helt klart at du er tiltrekkende ja, og dersom ting hadde vært litt annerledes hadde du nok fått ham "på kroken" :-) Ingen grunn til å være flau, gutter elsker at jentene viser interesse, samme om de er gift eller ikke. Fortsett å flørte litt med ham du, men pass deg så det ikke blir "farlig", for det blir det veeeldig fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...