Gå til innhold

Noen av de nyeste modellene


Gjest åssen en har du?

Anbefalte innlegg

Gjest åssen en har du?

Av Sony Ericsson og Nokia?

Åssen ligger det an på mobil fronten for tiden? Hvilken telefon

er best for en helt vanlig bruker som ringer middels?

Drukner helt i denne mobil verden jeg. Vanskelig å finne rette

mobilen...

Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Jeg har hatt Sony Ericsson de siste 4-5 gangene, og jeg kommer neppe til å bytte tilbake til Nokia. Hva du velger av disse to er i en smakssak, og hva du er vant med. Selv har jeg en W610i akkurat nå, men vurderer å bytte tilbake til min gamle W710i som sønnen min bruker akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Sony Ericsson de siste 4-5 gangene, og jeg kommer neppe til å bytte tilbake til Nokia. Hva du velger av disse to er i en smakssak, og hva du er vant med. Selv har jeg en W610i akkurat nå, men vurderer å bytte tilbake til min gamle W710i som sønnen min bruker akkurat nå.

*lol* de siste 4-5 gangene? Storforbruker du da ChiengMai:P:P:P:P:P ;)

Neida... sier meg enig her, mener nå at Sony ericssons er best jeg da, prøvde meg litt på nokia, men mener menyen og brukervennligheten er større på Sony:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente31

Jeg synes nokia er lettere å bruke, særlig når det gjelder å skrive sms, men så kan det jo hende det kommer av at det er nokia jeg er mest vant med. Jeg hadde en sony ericsson ett år, men ble aldri fornøyd:-)

Har hørt at sony ericsson er best i test, men kan ikke gi noen garanti på akkurat det.

Får nesten prøve deg frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

*lol* de siste 4-5 gangene? Storforbruker du da ChiengMai:P:P:P:P:P ;)

Neida... sier meg enig her, mener nå at Sony ericssons er best jeg da, prøvde meg litt på nokia, men mener menyen og brukervennligheten er større på Sony:D

''*lol* de siste 4-5 gangene? Storforbruker du da ChiengMai:P:P:P:P:P ;)''

Hehe, ja. Jeg er svak for små elektronikk-dingser, men det skjønte du nok. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Jeg synes nokia er lettere å bruke, særlig når det gjelder å skrive sms, men så kan det jo hende det kommer av at det er nokia jeg er mest vant med. Jeg hadde en sony ericsson ett år, men ble aldri fornøyd:-)

Har hørt at sony ericsson er best i test, men kan ikke gi noen garanti på akkurat det.

Får nesten prøve deg frem.

''Jeg synes nokia er lettere å bruke, særlig når det gjelder å skrive sms, men så kan det jo hende det kommer av at det er nokia jeg er mest vant med.''

Skrive SMS? Det er jo der SE har sin helt klare nr. 1 fordel, jo! Når lista med ord dukker opp mens jeg skriver er jeg alltid så glad for at jeg har en SE og ikke Nokia. Jeg prøvde meg på en Nokia for et års tid sida, men jeg var bra lykkelig da jeg rygga over den ved et uhell etter en knapp uke. (Så pga kort fartstid regnes den ikke blant mine 4-5 siste... ;-) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...