Gjest hva tror du? Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Jeg skal flytte ut av leiligheten min forhåpentligvis innen skolestart. Jeg leier denne leiligheten og har betalt min siste husleie. Jeg har dobbel husleie i depositum. Det jeg lurer på da, er at, i går kveld så gikk telefonen min i stykker. Får ikke til å slå den på en gang, så nå sitter jeg her uten telefon og har en sønn som er på ferie og er redd for å være utilgjengelig. Jeg vet at huseierne ikke er særlig firkantet, men hvordan ville du reagert om jeg ringte på døren og spurte om å få bruke av depositumet til å handle ny telefon? Jeg vet hva pengene ska brukes til og hvorfor de er der, og skulle noe gå i stykker så har jeg likevel lønn og falle tilbake på. Det skal litt til for å ødelegge noe her inne til 4-5000 kr. Skulle noe gå i styker, så er det i såfall småskader som lett kan fixes. Er jo selvfølgelig kjdelig situasjon og ganske flaut i såfall,men er heller ikke noe alternativ å være uten telefon...Har heller ikke lyktes i å få lant meg en telefon av noen heller... 0 Siter
kragens Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Du kan enkelt få en telefon i hånda uten å betale tusenvis av kroner, alt fra 1 kr. og oppover, hvis du har bindingstid blir det selvsagt litt kinkig. Jeg kan ikke helt se hvorfor huseier skulle nekte deg å få de nå hvis du legger fram situasjonen, men man vet aldri. 0 Siter
Gjest lizzom Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Du kan enkelt få en telefon i hånda uten å betale tusenvis av kroner, alt fra 1 kr. og oppover, hvis du har bindingstid blir det selvsagt litt kinkig. Jeg kan ikke helt se hvorfor huseier skulle nekte deg å få de nå hvis du legger fram situasjonen, men man vet aldri. mmm, får noen billige med kontantkort f.ex 0 Siter
Speak Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Det er jo bare å spørre. Men det er jo mulig å skaffe en billig tlf. med kontantkort. Ofte får du slike til ca. 500,-. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.