Gå til innhold

Er det mulig?


Gjest hva tror du?

Anbefalte innlegg

Gjest hva tror du?

Jeg skal flytte ut av leiligheten min forhåpentligvis innen skolestart. Jeg leier denne

leiligheten og har betalt min siste husleie. Jeg har dobbel husleie i depositum.

Det jeg lurer på da, er at, i går kveld så gikk telefonen min i stykker. Får ikke til å slå

den på en gang, så nå sitter jeg her uten telefon og har en sønn som er på ferie og er

redd for å være utilgjengelig.

Jeg vet at huseierne ikke er særlig firkantet, men hvordan ville du reagert om jeg

ringte på døren og spurte om å få bruke av depositumet til å handle ny telefon?

Jeg vet hva pengene ska brukes til og hvorfor de er der, og skulle noe gå i stykker så har jeg likevel lønn og falle tilbake på. Det skal litt til for å ødelegge noe her inne

til 4-5000 kr. Skulle noe gå i styker, så er det i såfall småskader som lett kan fixes.

Er jo selvfølgelig kjdelig situasjon og ganske flaut i såfall,men er heller ikke noe

alternativ å være uten telefon...Har heller ikke lyktes i å få lant meg en telefon av noen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan enkelt få en telefon i hånda uten å betale tusenvis av kroner, alt fra 1 kr. og oppover, hvis du har bindingstid blir det selvsagt litt kinkig.

Jeg kan ikke helt se hvorfor huseier skulle nekte deg å få de nå hvis du legger fram situasjonen, men man vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lizzom

Du kan enkelt få en telefon i hånda uten å betale tusenvis av kroner, alt fra 1 kr. og oppover, hvis du har bindingstid blir det selvsagt litt kinkig.

Jeg kan ikke helt se hvorfor huseier skulle nekte deg å få de nå hvis du legger fram situasjonen, men man vet aldri.

mmm, får noen billige med kontantkort f.ex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...