Gå til innhold

Mugg


Gjest gyjunhkn

Anbefalte innlegg

Gjest gyjunhkn

Jeg lurer på om det kan være mugg i leiligheten min. Hvis det er dugg og fuktig på vindus-rutene blir det mugg på det og hvis en mugge med saft el.l. blir stående i 3 dager blir det mugg på. Er det vanlig eller kan det være at det er sporer som svever rundt i lufta her? På badet blir det mugg på veggen dersom det henger et vått hånkle der. Og det har til og med kommet mugg inni skapet der vi har tannbørster og sånn. Har også perioder hvor jeg hoster, selv om jeg ikke er syk. Bor i en helt vanlig blokkleilighet i murhus. Hvis det er sporer i lufta, hvordan finne ut dette? Og hvor kan de komme fra i så fall?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sjekket hvordan ventilasjonen er. Kan ofte være dårlg ventilasjon i gamle mur-gårder. Og eventuelt om det er noe lekasje siden det er mye fukt- som skaper fort mugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fukt som skaper muggen; det er ikke mugg i lufta. Hvordan er det med ventilasjonen, lufter dere ut hver dag? Er det leieleilighet ville jeg kontaktet utleieren. Det er ikke sunt å bo sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...