Gå til innhold

"hjelpemidler" i faste forhold?


Gjest sukkerhodet

Anbefalte innlegg

Gjest sukkerhodet

Er det vanlig å bruke leketøy o.a. "hjelpemidler" i faste forhold? Da mener jeg alt mulig, vibrator etc. Eller blir det sett på med skrå øyne av mannen, at han vil føle seg redusert på en måte? Er det helst jentene som har glede av slikt i et forhold? Jeg har aldri brukt det selv (er jente i forhold) men er fristet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror de fleste mannfolk synes det er opphissende om de vet at dama har noe å kose seg med mens han er borte.. Og også ophissende å leke sammen. Tror mannfolk flest har så stort ego at de ikke blir sjalu på en plastpikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ZenFountain

Tror de fleste mannfolk synes det er opphissende om de vet at dama har noe å kose seg med mens han er borte.. Og også ophissende å leke sammen. Tror mannfolk flest har så stort ego at de ikke blir sjalu på en plastpikk.

Hadde vel blitt ramaskrik om menn hadde blitt såret/sjalu over noe innen sex, det er forbeholdt jentene har jeg inntrykk av :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest per ingvar

Hadde vel blitt ramaskrik om menn hadde blitt såret/sjalu over noe innen sex, det er forbeholdt jentene har jeg inntrykk av :-)

Jeg tror kona mi hadde hadde blitt sur om jeg hadde brukt en kunstig vagina. Ikke skjønner jeg det skal være no forskjell der, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...