Gå til innhold

jeg tør nesten ikke gå ut lenger


serenity777

Anbefalte innlegg

jælp, jeg får sånne angstanfall når jeg forlater leiligheten. Spesielt når jeg må gå forbi folk. Spesiellt unger. Detter er pinlig, jeg går den veien jeg skal gå, men så får jeg angstanfall når jeg ser unger eller ungdommer eller voksne for den delen, må snu og sette meg ned, svimer snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo der! Vet hvordan angst kjennes ja. Jeg har blitt bedre av å gradvis nærme meg det jeg er redd for. Du må ta det trinn for trinn, sette deg små mål. Bli aldri så redd at du gruer deg fælt til neste gang.

En annen ting som hjelper meg er humor, se det komiske ved meg selv, for det er jo egentlig dumt da, være redd for å gå ut, møte folk. Men angst er jo slik, vi vet vel ikke hva vi egentlig har sånn angst for,

En tredje ting som hjalp meg var AD. Jeg svinger veldig da, har perioder hvor jeg er deppa og paranoid, føler at alle kikker mørkt og rart på meg. Har lært meg å takle dette også, på et vis, skjermer meg, roer ned alt, også vet jeg at det går over etter dager/uker.

Vet ikke om dette ble til noe hjelp, regner med du har prøvd mye du også, men håper du finner en måte på til slutt så du kan leve et mere normalt liv :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...