Gå til innhold

Hvor kan jeg få dagjobb som vernepleier?


Gjest nyutdannet vernepleier

Anbefalte innlegg

Gjest nyutdannet vernepleier

Kom med tips til meg. Kan jeg ringe rundt omkring å selge meg for å få jobb, eller virker det dumt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sosialtjeneste, sykehus, rusomsorg, flyktningtjeneste, skoler...

Hvis du er ferdig utdanna så bør du vel vite hvor du kan få jobb, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner to som er vernepleiere og som har dagjobber. Den ene jobber på sykehuset den andre i psykisk helseomsorg i kommunal regi.

Og så klart du kan ringe og "selge" deg selv. Det viser at du er interessert og aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyutdannet vernepleier

Sosialtjeneste, sykehus, rusomsorg, flyktningtjeneste, skoler...

Hvis du er ferdig utdanna så bør du vel vite hvor du kan få jobb, eller?

Jo jeg vet, men det virker akkurat nå slik at det ofte er turnusarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ønsker å jobbe med psykisk utviklingshemmede, kunne du jo prøve dagsenter, arbeidssenter etc. Det blir dagjobbing. Tror det er lurt at du ringer rundt og "selger deg selv" - om du ikke får fast jobb på dagen, er de sikkert alltid interessert i vikarer, og når du først har fått et bein innenfor, vil det sikkert være mye lettere å få fast jobb etterpå. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...