Gå til innhold

frustrert over frihet


pus

Anbefalte innlegg

Følgende innlegg ble sendt:

Jeg får for mye frihet i forholdet

Jeg er jente på 35 år, sammen med en gutt på 27. Vi har vært sammen i 3 år, men vi "bare ble" kjærester etterhvert, uten at det var hensikten til å begynne med.

Jeg er hans første kjæreste og sexpartner.vi er nå samboere.

I mine tidligere forhold har jeg følt en trygghet og ro da de har vist litt sjalusi og vist at de hr brydd seg om hva jeg gjør, hvor jeg er, hvordan jeg kom meg hjem fra byen, villehelst hente meg osv.

Men denne karen er totalt motsatt. Kan informere om at han er veldig stille, og innesluttet, sier sjeldent noe særlig. Han spør ikke om noenting, jeg chatter, tekster, snakker med andre gutter i telefon-han spør ikke, eller bryr seg-er like kosete og blid uansett. Jeg drar på tur med faren til unga, og det er greit. jeg har vært på ferie i en gruppe sammen med en annen x og det er helt greit. spør jeg om jeg kan dra til syden i morgen, med "noen fra jobben" så er det seff. også greit. spurte han om han ville tilgitt om jeg hadde hatt jentesex imens noen gutter så på, og det hadde han nok sikkert tilgitt ja. Istedenfor å hente meg på byen, så drar han heller til kompiser å tar en fest selv. han sier han er glad i meg, men har aldri sagt at han elsker meg. vi er liksom veldig forskjellige, og passer egentlig ikke sammen overhodet. men ingen av oss har klart å gjøre det slutt, selv om vi har mange ganger vært enige om at det er det vi burde gjøre. Poenget er at jeg klarer ikke å forstå at han kan tillate alt mulig. at han lar meg få holde på. at han ikke blir lei seg , eller bekymret når jeg tekster med andre gutter. virker også som at han bare "er glad til" når jeg reiser bort..så får han fred og ro til egne ting...

men men, han er jo her fortsatt, til tross for 3 veldig turbulente år, med krise samtaler om forholdet annenhver uke, og masse krangling og drit. Men, hva tror dere lesere om denne friheten han gir meg?

Bryr han seg ikke om meg, nok ? eller tør han ikke si noe? frykter han bråk hvis han sier noe? og holder sitt missnøye for seg selv i steden? Når jeg spør han, så sier han at han stoler på meg.. men allikevel, synes jeg det virker så drøyt å tillate alt mulig, uten å reagere, bli sur, eller en eller annen reaksjon!! ??

Fruuustert frue, hjelp !!

– pus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi søker jo alle bekreftelse, men må si du gjør det på feil måte. Kanksje grunnen til at han tillater alt, er fordi han er innadvendt, kanskje det du gjør gjør han sjalu inne i seg, og driver han lengre bort fra deg? kanskje dere begge er litt passiv agressive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...