Gå til innhold

Første spark?


DarkPink

Anbefalte innlegg

Det er meget mulig at det er nurket du har kjent :-)

Første gang kjente jeg noe helt nederst på ene siden av magen da jeg var 15 uker på vei, andre gang da jeg var 13.

Som en slags bobling. Moro når man kommer så langt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186517495' post='3653386]

Jeg leste bare overskrifta, og tenkte; hvem f*** tenker på spark(støtting), nå i 25 plussgrader..?! Hehe - så for meg en ettåring på liten spark, jeg.. *rar av været* :D

Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det var rundt 16 uker begge ganger, husker ikke helt. Men det jeg husker, er at begge gangene hadde jeg spist en god middag med dessert og kaffe. Regner med at sukker og koffein satte litt ekstra piff i fosteret :o)

Det er hyggelig med de første sparkene :o) Men det gir også muligheter til ekstra bekymring hvis det går en dag eller tre uten at du kjenner noe...

Jeg hadde faktisk drukket myyye cola da jeg kjente det =)

Blir spennende å se om det kommer flere slike lignende bevegelser. Tror ikke jeg kommere til å bekymre meg så mye de dagene jeg ikke kjenner noe, så lenge det ikke går altfor lang tid.

Men jeg var på UL i uke 8, og siden det har jeg ikke hatt noen forsiking om at babyen fortsatt er der og har det bra. Ikke hørt fosterlyd e.l, så jeg er så utålmodig nå etter noen nye, sikre tegn... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt to morsomme opplevelser med det første sparket. Med førstemann (18 uker på vei) satt jeg og spiste ved et lavt bord, og da jeg kjente det som føltes som en stor boble som sprakk skvatt jeg sånn at jeg mistet gaffelen, det var ingen tvil om hva det var ihvertfall! Med nummer to (15 uker) satt jeg på jobb og kikket på en nydelig blomst da den første store boblen sprakk, det ble liksom litt symbolsk:) Kos deg med bevegelsr og spark, hilsen en som prøver å få nr 3.

Takk, jeg skal kjenne etter sprekkende bobler... ;)

Og masse lykke til med prøvingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...