Gjest marilee 0 0 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Poster dette på åpent,flest her inne;) Jeg er 27 år,og i det siste har de indre kjønnsleppene mine forandret seg.Er dette noe som er vanlig,som kommer med årene...? Den ene leppa er blitt lengre enn den andre.Er klar over at ingen er like nedentil,men må jo innrømme at dette plager meg litt.Vil de bare bli "slappere" etterhvert? Før kunne de ikke ses ei gang,men sånn er det ikke lenger.. Har ikke født. Setter pris på svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
adelie 2 286 0 Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg tror du er blitt "mer" voksen. Ikke noe som kommer "med alderen" altså, men som er annerledes enn da du var tenåring. De vil sikkert være slik resten av livet, hvis det ikke endrer seg i overgangsalderen, da? Du kan jo spørre en gyn ved neste besøk. Hvis du blir gravid blir de forresten større og fyldigere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.