Gå til innhold

Hjelp, sokkene forsvinner...


Gjest twin1

Anbefalte innlegg

Hvor blir det egentlig av alle sokkene etter vask? Er det vaskemaskinen som sluker dem og de går nedi røret, eller? Irriterende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, skulle egentlig på åpent da;) det hjelper vel ikke å gi vaskemaskinen nervepiller!

Hvorfor ikke det da, kanskje det hjelper! Er vel ingen som har prøvd det før i allefall, men det blir kanskje litt vannskelig og få legene til og fastsette dose, er det sentrifuge? Hvor mange omdreininger i minuttet gjør den på Ull vask, 40 grader eller 60?!

hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke det da, kanskje det hjelper! Er vel ingen som har prøvd det før i allefall, men det blir kanskje litt vannskelig og få legene til og fastsette dose, er det sentrifuge? Hvor mange omdreininger i minuttet gjør den på Ull vask, 40 grader eller 60?!

hmm..

Tror jeg prøver å skaffe den en psykiater/psykolog istedet, kanskje det hjelper å snakke med den ;))? Kognitiv adferdsterapi skal jo være bra, sies det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sokketrollet har en hemmelig hule bak vaskemaskinen vår.

Tror vi har minst 57 enslige sokker....

Tør ikke kaste dem, i tilfelle sokketrollet gulper dem opp igjen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillespee

Sokketrollet har en hemmelig hule bak vaskemaskinen vår.

Tror vi har minst 57 enslige sokker....

Tør ikke kaste dem, i tilfelle sokketrollet gulper dem opp igjen ;-)

Vi har ikke sokketroll, men kulepenn troll. Kjøpt tusenvis. Finner ingen når jeg skal ha dem. Hadde sokketroll før, men det trivdes ikke lenger og forsvann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har faktisk aldri hatt dette problemet jeg... virkelig, skjønner ikke hvor alt dette sokke-styret kommer fra :-)

Hvilken type vaskemaskin har du da? En snill en? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sokketroll, men kulepenn troll. Kjøpt tusenvis. Finner ingen når jeg skal ha dem. Hadde sokketroll før, men det trivdes ikke lenger og forsvann

Kulepennene forsvinner her også ja! Kanskje det er samme trollet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken type vaskemaskin har du da? En snill en? ;)

Vi er gode buddies! Tar gjerne et glass vin sammen på kveldene og har dype, gode samtaler. Ganske så kjekk i grunn, men jeg tror ikke han er interessert i slike som meg. :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er gode buddies! Tar gjerne et glass vin sammen på kveldene og har dype, gode samtaler. Ganske så kjekk i grunn, men jeg tror ikke han er interessert i slike som meg. :-P

;-)). Min heller er ikke noe sosial, er vel bare opptatt av å spise sokker, de er sikkert litt tunge å fordøye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke sokketroll, men kulepenn troll. Kjøpt tusenvis. Finner ingen når jeg skal ha dem. Hadde sokketroll før, men det trivdes ikke lenger og forsvann

Vi har merkelig nok ikke noe kulepenntroll. Alle pennene blir lagt i en isboks i et skap på kjøkkenet, og der er de alltid når en trenger dem.

Det var forresten krise her en dag: Gutten hadde tatt hele isboksen opp på rommet sitt, og vi fant ikke en eneste penn liggende slengt rundt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...