Gå til innhold

Jeg klarer ikke slappe av


Gjest Engstelig28

Anbefalte innlegg

Gjest Engstelig28

Jeg og kjæresten min har bare vært sammen et par måneder. Vi er begge i slutten av 20-årene. Problemet mitt er at jeg klarer ikke å slappe av og slippe meg løs når vi har sex. Jeg føler meg rett og slett veldig nervøs og passiv og det har han også reagert på, i tillegg til at jeg enda ikke har klart å få orgasme med ham. Ingenting av dette har vært noe problem i de siste forholdene mine. Jeg skjønner ikke hva det kan være, for det er ingenting ved ham som burde gjøre meg nervøs eller utrygg. Det er kommet så langt at jeg faktisk gruer meg til sex med ham, fordi jeg ikke klarer å være meg selv eller nå opp til de forventningene jeg tror vi begge har. Vi har såvidt snakket om at jeg ikke klarer å slappe ordentlig av, men jeg tør ikke si så mye om hvor nervøs jeg er og hvor fælt det er å grue seg til sex med noen jeg faktisk er glad i og tenner på. Hva i all verden skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engstelig28

Er han den rette for deg, da?

Det vet jeg jo ikke ennå. Men jeg vet at jeg er glad i og forelsket i ham, at vi har det veldig godt sammen, er like på mange plan og deler veldig mye. Alt fungerer helt fantastisk, bortsett fra sexlivet. :-( Jeg synes det er veldig fortvilende, for det er jo en viktig del av et forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silver Fairy

''Det er kommet så langt at jeg faktisk gruer meg til sex med ham, fordi jeg ikke klarer å være meg selv eller nå opp til de forventningene jeg tror vi begge har.''

Jeg tror du har lagt et forventningspress på deg selv. Du ønsker så gjerne å være en god elskerinne for ham at du ikke tror du er bra nok. At du må prestere. Kan det være noe i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...