Gå til innhold

Påbudt ID-merking av katt


double

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helt enig! Rart det ikke har kommet forlengst! *Ønsker seg pus igjen*

Skulle ønske jeg kunne ha katt! Er egentlig katteelsker, men er dessverre veldig allergisk. Må tvinge meg selv til å tro at jeg ikke liker katter, men det gjør jeg jo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne ha katt! Er egentlig katteelsker, men er dessverre veldig allergisk. Må tvinge meg selv til å tro at jeg ikke liker katter, men det gjør jeg jo.....

Stakkars deg!

Jeg har kommet til at jeg aldri mer i livet skal være uten katt.

(krysser fingrene for at ingen av oss blir allergiske)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne ha katt! Er egentlig katteelsker, men er dessverre veldig allergisk. Må tvinge meg selv til å tro at jeg ikke liker katter, men det gjør jeg jo.....

Akkurat nå bor jeg sånn til at jeg ikke vil ha katt, innekatter synes nemlig svært synd på. Basta. Skal jeg ha katt så skal jeg bo sånn at den kan gå ut og inn som den vil, kose seg ute og fange mus og sånt. :o) Ikke sitte inne i en blokkleilighet hele livet og se lengselsfullt ut på friheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...