Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei. Bare hvis de er veldig stive og harde og/eller lukter, men som regel er de myke og fine. Kjøper stort sett bare Sloggi når det gjelder truser.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Trusene vasker jeg alltid, bh'er -som regel.

Skrevet

Ja, selvfølgelig.

Bare av ren nysgjerrighet - hvorfor "Ja, selvfølgelig" ?

Skrevet

Bare av ren nysgjerrighet - hvorfor "Ja, selvfølgelig" ?

Det er jo snakk om undertøy.. klær som skal sitte innerst på kroppen. Tenk alle de menneskene som har tatt i det, kanskje også prøvd det og hengt det på plass. Om det skulle vært innpakket og uåpnet hjelper ikke det heller, for det lukter alltid ekkelt og fremmed.. og en vet aldri sikkert da heller.

Skrevet

Det er jo snakk om undertøy.. klær som skal sitte innerst på kroppen. Tenk alle de menneskene som har tatt i det, kanskje også prøvd det og hengt det på plass. Om det skulle vært innpakket og uåpnet hjelper ikke det heller, for det lukter alltid ekkelt og fremmed.. og en vet aldri sikkert da heller.

Hehe, nå er det vel ikke mange butikker som tillater prøving av undertøy, heldigvis:-)

Skrevet

Hehe, nå er det vel ikke mange butikker som tillater prøving av undertøy, heldigvis:-)

Det gjør de fleste butikker da. I hvert fall BHer.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Gjør ikke alle det? Så lenge man har på eget undertøy under? Bh'er kan jeg aldri kjøpe uprøvd fordi de sitter forskjellig alt etter hvilket merke man kjøper. Samme med bikinier. Kan ikke huske at jeg har vært i en butikk hvor det står at man ikke får prøve undertøy. Men om det er mange som gjør det er en annen sak.

Skrevet

Jo, det er lov å prøve undertøy :)

Skrevet

Det er da helt vanlig å prøve bh'er? Jeg kan i alle fall ikke kjøpe bh uten å prøve. Truser er en annen sak da. :o)

Skrevet

Gjør ikke alle det? Så lenge man har på eget undertøy under? Bh'er kan jeg aldri kjøpe uprøvd fordi de sitter forskjellig alt etter hvilket merke man kjøper. Samme med bikinier. Kan ikke huske at jeg har vært i en butikk hvor det står at man ikke får prøve undertøy. Men om det er mange som gjør det er en annen sak.

Men du har ikke på din egen bh under når du prøver ny bh? Det er jo ingen vits.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...