Babette Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Nei, det har jeg aldri gjort. Og når det gjelder trusene jeg kjøper, kan de umulig være prøvd, for jeg kjøper alltid sånne pakker med 3-5 i. Som henger sammen. Tror aldri jeg har kjøpt en frittstående truse i hele mitt liv. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Men du har ikke på din egen bh under når du prøver ny bh? Det er jo ingen vits. Nei, selvfølgelig prøver jeg ikke bh med min egen under. Derfor vasker jeg nye bh'er når jeg kommer hjem. 0 Siter
Sofline Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Nei, det har jeg aldri gjort. Og når det gjelder trusene jeg kjøper, kan de umulig være prøvd, for jeg kjøper alltid sånne pakker med 3-5 i. Som henger sammen. Tror aldri jeg har kjøpt en frittstående truse i hele mitt liv. Frittstående truse; det uttrykket likte jeg. :-) 0 Siter
tonie Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Sånn frittstående truser folk prater om under her vasker jeg alltid. Folk har så mye ekkelt på hendene atte. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Sånn frittstående truser folk prater om under her vasker jeg alltid. Folk har så mye ekkelt på hendene atte. Men de jeg kjøper er jo alltid i esker? Husker ikke om eskene i tillegg er forseglet. Og jeg ser jo om de har vært tatt ut av esken eller ikke. 0 Siter
tonie Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Men de jeg kjøper er jo alltid i esker? Husker ikke om eskene i tillegg er forseglet. Og jeg ser jo om de har vært tatt ut av esken eller ikke. Ja, er de i eske er det greit. Det er de "frittstående" på henger jeg vasker. Eller de fritthengende, kan man kanskje si:-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Hehe, nå er det vel ikke mange butikker som tillater prøving av undertøy, heldigvis:-) Joda, alle undertøysforretninger tillater prøving av undertøy, selv om man kanskje ikke kan prøve på super'n. Det står gjerne et skilt om at man skal ha egen truse under, og det antar jeg de aller fleste har. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.