Gå til innhold

særskilt tilfelle?

Anbefalte innlegg

hypokonder81

Hei!

Jeg vet dette spørsmålet er blitt stilt på flere måter før, men må likevel spørre selv. Jeg har alltid hatt kalde føtter og hender. Nå, i en alder av 20 år, har jeg allerede fått blodutredelser på det ene beinet. Antakeligvis samtidig begynte det å verke litt i leggen, antakeligvis i muskelen, mest på det høyre, men og på det venstre beinet. Jeg har vært aktiv i idrett fram til ca. 1/2 år siden. Kanskje dette har sammenheng med at jeg har kalde føtter?

Har også pigmentflekker særlig på ankelen, men dette har pappa også.

Mamma er redd for at det kan være koldbrann, men for 20-åringer er vel dette litt tidlig? Bør jeg oppsøke lege, bl.a pga blodutredelsene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28263-s%C3%A6rskilt-tilfelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til hypokonder81

Koldbrann er helt uvanlig i din alder og passer heller ikke med de nevnte symptomer. Pigmentflekker, mindre "karsprengninger" samt åreknuter er ikke helt uvanlig selv om du "bare" er 20 år. Jeg synes du bør oppsøke legen din for en nærmere undersøkelse.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28263-s%C3%A6rskilt-tilfelle/#findComment-114833
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...