Gå til innhold

Forstår hvorfor jenter like trange bukser


Gjest Majk

Anbefalte innlegg

Har alltid likt min nabo, hun bruker slike trange bukser som alle jenter går med nå og jeg syns hun har vært fin, så stram og bra ut.

Til mine store forskrekkelse satt hun ute igår i hotpants eller hva det heter og sola seg og når hun reiste seg opp holdt jeg på å bli fysisk sjuk, der hang det og slang over hele linja.

Jeg er ikke i overkant kresen eller noe men det var mitt livs sjokk, nå forstår jeg hvorfor jenter like de buksene så godt, holder ting på plass ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du blir fysisk sjuk av å se på valker, håper jeg du ikke blir eldre, men holder deg på det attenårsstadiet du åpenbart er på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir fysisk sjuk av å se på valker, håper jeg du ikke blir eldre, men holder deg på det attenårsstadiet du åpenbart er på.

Det blir selvsagt noe annet når jeg blir eldre, akkurat nå syns jeg ikke akkurat det er pent å se unge personer med hengende fett på kroppen.

Men poenget var at jeg forstår nå hvorfor litt chubby jenter går i slike pølseskinn for. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir fysisk sjuk av å se på valker, håper jeg du ikke blir eldre, men holder deg på det attenårsstadiet du åpenbart er på.

Det var et underlig svar. Mener du at alle som blir eldre blir feite og får valker?

På treningssenteret ser jeg mange gamle kjerringer (over 40) som hverken er feite eller har valker. Og jeg ser 15 åringer på gata som skvalper rundt med McDonalds "I'm lovin' it!" konsekvenser tytende ut både her og der.

At trange bukser, push up BH, og hold in strømpebukser kan gjøre underverker er da ikke noe nytt? Ei heller at sakene renner utover når byggverksstøttene fjernes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du blir fysisk sjuk av å se på valker, håper jeg du ikke blir eldre, men holder deg på det attenårsstadiet du åpenbart er på.

To sjeler en tanke... Welcome to the real world. De aller fleste av oss har nå både en og to valker. Jeg tør nesten vedde på at trådstarter ikke er helt perfekt selv heller. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et underlig svar. Mener du at alle som blir eldre blir feite og får valker?

På treningssenteret ser jeg mange gamle kjerringer (over 40) som hverken er feite eller har valker. Og jeg ser 15 åringer på gata som skvalper rundt med McDonalds "I'm lovin' it!" konsekvenser tytende ut både her og der.

At trange bukser, push up BH, og hold in strømpebukser kan gjøre underverker er da ikke noe nytt? Ei heller at sakene renner utover når byggverksstøttene fjernes?

Joda, du har helt rett i det, men det er vel mest vanlig at tyngdekraften gjør sitt inntog etterhvert som årene går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest diggedi dave

Må værra ukomfotabelt for feite personer å presse seg inn i sånne trange bukser. Har reagert på det samma selv og har fatta hvorfor de gjør det. Stakkars.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diggedi dave

To sjeler en tanke... Welcome to the real world. De aller fleste av oss har nå både en og to valker. Jeg tør nesten vedde på at trådstarter ikke er helt perfekt selv heller. :o)

Typisk svar fra en lubben person på bakbeina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk svar fra en lubben person på bakbeina.

På bakbeina? Hva mener du med det?

Jeg _vet_ jeg er litt lubben og har valker og lever i grunnen greit med det. Men at en mann (skjønt han var vel temmelig ung) sier han blir kvalm av å se litt valker får meg til å trekke på smilebåndet ja, de aller fleste av oss har litt valker og han er neppe perfekt han heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var ditt livs sjokk, har du antakelig levd et relativt beskyttet liv hittil.

Det høres ut til at du like gjerne kan fortsette med det, for å unngå stadige episoder med "nesten fysisk sjukdom". Det er så mye rart der ute - folk har de utroligste kropper og skavanker, og likevel tror de at de kan vise seg offentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diggedi dave

På bakbeina? Hva mener du med det?

Jeg _vet_ jeg er litt lubben og har valker og lever i grunnen greit med det. Men at en mann (skjønt han var vel temmelig ung) sier han blir kvalm av å se litt valker får meg til å trekke på smilebåndet ja, de aller fleste av oss har litt valker og han er neppe perfekt han heller.

Å ha en slank og trent kropp sender ut signaler utover det at de ser bra ut.

Du kan godt trøste deg med at de aller fleste valker seg rundt og tro det er "the real world"

Jeg er forresten perfekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette var ditt livs sjokk, har du antakelig levd et relativt beskyttet liv hittil.

Det høres ut til at du like gjerne kan fortsette med det, for å unngå stadige episoder med "nesten fysisk sjukdom". Det er så mye rart der ute - folk har de utroligste kropper og skavanker, og likevel tror de at de kan vise seg offentlig.

*fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. tror du "slarkete" bukser viser noe mer av hvordan jentene egentlig ser ut da? Eller skjørt?

De fleste ser nå litt anderledes ut med klær enn uten da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

''Jeg er ikke i overkant kresen eller noe''

Veel...det kan nok diskuteres ;)

Hva med pupper da? Jeg kan gå på fest og se ut som jeg har to størrelser større pupper enn jeg egentlig har. Push-up-BH er tingen ;) Du har vel hørt om Hold-inn-strømpebukser også?

Jeg synes igrunnen litt synd på deg som reagerer så voldsomt på dette. Hvordan skal det gå dersom du får deg ei lekker dame som kanskje ikke er fullt så lekker ( i dine øyne) når klærne faller. Hjerteattakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. tror du "slarkete" bukser viser noe mer av hvordan jentene egentlig ser ut da? Eller skjørt?

De fleste ser nå litt anderledes ut med klær enn uten da :)

Det er forskjell på å gjemme seg under ett laken og dra på seg noe sinnsykt stramme bukser da, regner med du klarer å se forskjellen.

Jeg er ikke enig i at valker er så forferdelig men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de som er ganske overvektige må dra på seg sånne bukser. Det ser ikke helt bra ut, men hver sin smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å gjemme seg under ett laken og dra på seg noe sinnsykt stramme bukser da, regner med du klarer å se forskjellen.

Jeg er ikke enig i at valker er så forferdelig men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de som er ganske overvektige må dra på seg sånne bukser. Det ser ikke helt bra ut, men hver sin smak.

''Jeg er ikke enig i at valker er så forferdelig men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de som er ganske overvektige må dra på seg sånne bukser. Det ser ikke helt bra ut, men hver sin smak.''

Det kan iallefall ikke være særlig behagelig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Majja Kr.

Det er forskjell på å gjemme seg under ett laken og dra på seg noe sinnsykt stramme bukser da, regner med du klarer å se forskjellen.

Jeg er ikke enig i at valker er så forferdelig men jeg forstår virkelig ikke hvorfor de som er ganske overvektige må dra på seg sånne bukser. Det ser ikke helt bra ut, men hver sin smak.

hm jeg er overvektig, og ser faktisk mye bedre ut i trange bukser, slik som jenta trådstarter snakker om.

Da lurer jeg de fleste til å tro jeg faktisk er slank. De nyeste Dolce & Gabbana jeansen jeg kjøpte i Tyrkia er helt konge på det området.

Så det er forskjell fra overvektig til overvektig i åssen bukser de kler.

Men når det er svær overvek og en enorm overkropp som tyter ut av trange bukser i liten str, da er det stygt, men var nok ikke slik trådstarter mente, med tanke på at han trodde dama var fin før han så henne naken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Jeg er ikke i overkant kresen eller noe''

Veel...det kan nok diskuteres ;)

Hva med pupper da? Jeg kan gå på fest og se ut som jeg har to størrelser større pupper enn jeg egentlig har. Push-up-BH er tingen ;) Du har vel hørt om Hold-inn-strømpebukser også?

Jeg synes igrunnen litt synd på deg som reagerer så voldsomt på dette. Hvordan skal det gå dersom du får deg ei lekker dame som kanskje ikke er fullt så lekker ( i dine øyne) når klærne faller. Hjerteattakk?

eg overdrev litt da, for å få litt punch i tråden min :D Men jeg ble sjokkert asså når jeg så forskjellen, virkelig. Men holdt ikke på å spy liksom, det var tull. Nå kommer jeg til å tenke på det når jeg ser på jenter, at når klære faller tyter de utover :( høhø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg overdrev litt da, for å få litt punch i tråden min :D Men jeg ble sjokkert asså når jeg så forskjellen, virkelig. Men holdt ikke på å spy liksom, det var tull. Nå kommer jeg til å tenke på det når jeg ser på jenter, at når klære faller tyter de utover :( høhø

Håper du ikke får mareritt i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...