Gå til innhold

Sykkel stjålet


Tralla

Anbefalte innlegg

Sykkelen til sønnen min ble stjålet i går. Helt ny sykkel. Men kan jeg få tilbake noe på forsikringen? Den var desverre ikke låst, men stod her ute under trappen. Har anmeldt og lett rundt her men kan ikke finne den. Så da må vi vel bare ut med nye 3000 kr... sukk

Hadde ikke rukket å få registrert den i falken sykkelregister heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var synd, du får heller ikke noe igjen på forsikring når sykkelen er ulåst.

Hvorfor var ikke en ny sykkel låst? Det er jo å be om at den skal bli stjålet.

Du kan selvsagt si den var låst, hvis du er den typen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mistet en sykkel tidligere i år. ringte forsikringen, vi fikk ny sykkel dekket av de, MEN egenanndelen er på 4000,- kr !! hvis registrert i falken er egenanndelen kr 2000,- i vårt forsikrings selskap. men det var og noe med at vi fant vår sykkel i gjenn , helt ramponert. mener damen på forsikringen sa noe om at hvis vi ikke hadde funnet sykkelen, dekket de det ikke ??. vår sak ble og annmeldt. vi kjøpte ny sykkel uten å blande inn forsikringen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, du får heller ikke noe igjen på forsikring når sykkelen er ulåst.

Hvorfor var ikke en ny sykkel låst? Det er jo å be om at den skal bli stjålet.

Du kan selvsagt si den var låst, hvis du er den typen ;-)

Var en barnesykkel, og er vant til at ting får stå i fred her. Ingen unnskyldning det men.. Skal passe på den neste iallefall og låse den inn i garasjen hver natt:(

Hun på politistasjonen mente også jeg bare kunne si den var låst... Men sønnen min var med og ville ha avslørt meg hvis jeg løy, så tok ikke sjansen på det selv. Vi får se nå hva som skjer. Han får få seg en billigere sykkel neste uke hvis den ikke dukker opp i mellomtiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi mistet en sykkel tidligere i år. ringte forsikringen, vi fikk ny sykkel dekket av de, MEN egenanndelen er på 4000,- kr !! hvis registrert i falken er egenanndelen kr 2000,- i vårt forsikrings selskap. men det var og noe med at vi fant vår sykkel i gjenn , helt ramponert. mener damen på forsikringen sa noe om at hvis vi ikke hadde funnet sykkelen, dekket de det ikke ??. vår sak ble og annmeldt. vi kjøpte ny sykkel uten å blande inn forsikringen.

Da hjelper det nok ikke når sykkelen kostet 3000. Ja, ja. Jeg har iallefall lært nå. Sykler skal låses inne om natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...