Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en gutt på 24 år.

Jeg kjente for noen uker siden en kul i ene bitestikkelen. Det er en ertestor hard klump like ved testikkel. Det er ingen smerter i forbindelse med kulen.

Jeg har vært til lege med den og han mente den var en ufarlig spermie..et eller annet. Men han ville sende meg, for sikerhets skyld, til en ultralydundersøkelse. Etter at jeg var hos legen(mens jeg venter på undersøklesen) har jeg fått vodt i korsryggen. Det er ømhet nesten helt ned til halebeinet. Jeg har lest at ved spreding av kreft i testikklene til lymfekjertlene medfølger dette ryggsmerter. Tror du det er dette som gjelder meg eller er jeg bare overnervøs. Bør jeg purre på ultralyd undersøkelsen?

Håper på snarlig svar så jeg får sove.

mvh

Aikos

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28272-testikkelkreft/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til aikos

Jeg tror ikke det skulle være noe grunn til alvorlig bekymring utifra det du nevner av symptomer og smerter. "Kulen" kan være en åreknute, en cyste eller lite brokk.Jeg ser ingen direkte sammenheng med dine ryggsmerter, og mener at du kan vente på ordinær time til ultralyd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/28272-testikkelkreft/#findComment-114836
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...