Gå til innhold

Tråkket på noe ekketl

Anbefalte innlegg

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg har også vært litt på avkroken, men jeg blir liksom ikke helt hekta. Det er en håndfull skjønne folk der som jeg elsker å lese alt om/av, men det er så mye jeg misliker der at jeg ikke orker å engasjere meg helt og fullt.

Det er hardt når det blir kjedelig på internett. Da blir man jo pressa til å bevege seg ut i RL. *skjelve* ;-)

Tar gjerne mot tips om andre interessante steder, ja, men du vil kanskje ikke dele dem sånn med halve Norge? :-)

Nå har du forresten fått en PM der, men jeg gikk ikke så veldig i dybden. Du kan få mer info senere om du vil.

Skrevet

Nei, jeg vil ikke legge dem ut her. Men det ene stedet kan jeg tipse deg om. Siden du er på Avkroken kan jeg sende deg en PM med info. Men det blir nok ikke før i morgen.

Det går fint. Jeg kan vente, for nå kommer o` hotte elsker, haha! Så grei du er da, som deler med dine medmennesker:-)

Skrevet

Nå har du forresten fått en PM der, men jeg gikk ikke så veldig i dybden. Du kan få mer info senere om du vil.

Takk! Sjekker i morgen, for nå må jeg logge av. Har vært på utikk etter et ålreit sted lenge nå, så jeg er veldig takknemlig for tips:-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Takk! Sjekker i morgen, for nå må jeg logge av. Har vært på utikk etter et ålreit sted lenge nå, så jeg er veldig takknemlig for tips:-)

Jeg skjønner deg godt, jeg hadde selv vært på leting etter et nytt forum siden lenge før jul da jeg kom over dette i tidlig i mai.

God natt, og sov godt!

Skrevet

Ååååå, fytti katta"!!!!!!ÆÆÆÆÆÆÆsssssjjj!!!!!

Du får min fulle sympati, og jeg hadde definitivt ikke flyttet den larva til noe annet sted enn de evige jaktmarker. GRØSSS!

Skrevet

Ææææææh, jeg hadde fått fullstendig panikk! :((

I dag skulle Storebror drepe et diiigert stankelbein på badet. Men han rakk ikke opp, så jeg stod i redsel og dælja løs på den med langkosten oppi taket for at den skulle falle ned til høyden hans - og han stod klar med et papir i hånda for å fange den og hive i do. Akkurat da kom venninna mi på besøk (jeg hadde ikke hørt at hun kom opp trappa) og lurte på hva i all verden vi dreiv på med. Lillesøster satt i dusjen, lekte og heiet entusiastisk. Hvilket jævla sirkus... ;)

Skrevet

I dag skulle Storebror drepe et diiigert stankelbein på badet. Men han rakk ikke opp, så jeg stod i redsel og dælja løs på den med langkosten oppi taket for at den skulle falle ned til høyden hans - og han stod klar med et papir i hånda for å fange den og hive i do. Akkurat da kom venninna mi på besøk (jeg hadde ikke hørt at hun kom opp trappa) og lurte på hva i all verden vi dreiv på med. Lillesøster satt i dusjen, lekte og heiet entusiastisk. Hvilket jævla sirkus... ;)

HA HA! Synes jeg ser dere :-) nei, stankelbein gjør jeg ingenting av å ta i med fingrene - men denne larven var absolutt helt avskyelig!!!!!

Skrevet

HA HA! Synes jeg ser dere :-) nei, stankelbein gjør jeg ingenting av å ta i med fingrene - men denne larven var absolutt helt avskyelig!!!!!

Jeg er forferdelig pinglete når det handler om småkryp. :( Og når biologen (kjæresten) er uttafor rekkevidde, er gode råd dyre. ;)

Var på hytta i helga, og hadde med meg både Storebror og en annen (modig) 14-årig nabogutt til å knerte edderkopper, støvsuge sindelvev og til og med kjeppjage sauer. :D

Skrevet

Snille stankelbein skal ikke drepes, men derimot varsomt hjelpes ut i friluft...*s*

Edderkopper egner seg best til å bli ignorert.

Jeg lurer på hva du gjør den dagen du finner to store gresshopper på soverommet ditt?

Skrevet

Snille stankelbein skal ikke drepes, men derimot varsomt hjelpes ut i friluft...*s*

Edderkopper egner seg best til å bli ignorert.

Jeg lurer på hva du gjør den dagen du finner to store gresshopper på soverommet ditt?

Jeg velger å besvime. Rett og slett. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...