Gå til innhold

Pergo - bivirkninger rundt forventet mens-tid?

Anbefalte innlegg

Gjest noen med erfaring?

Hei,

venter mens i morgen. Har ikke hatt en eneste bivirkning av perg-pillene, men nå er jeg redd for at det er vivirkninger som har satt inn - og ikke det jeg håper på, nemlig graviditet. Hva tror dere?

Er kvalm, mest på morgen og kveld

Tisser ofte

Har vondt i korsryggen

Oppblåst

Ømme bryster og såre brystvorter

Gråter lett

Mensmurringer siden EL, særlig mye stikkninger i høyre side

Jeg pleier ha vond korsrygg før mens, men ingen av de andre ting her...Men kan det være at bivirkningen av pergoen kommer først NÅ? Eller kan det være gravidtet, tro?

Fortsetter under...

Gjest noen med erfaring?

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186852401' post='3655476]

Alt du beskriver kan være indikasjon på graviditet, men det kan også være ønsketenkning.

Du vet nok svaret om noen dager. Lykke til!

Tja, jeg har i grunnen aldri ønsket meg kvalme, vonde pupper og slikt...det må jeg ærlig innrømme. har håpet av hele hjertet å kunne slippe det denne gang...sist jeg var gravid, slapp jeg unna den verste kvalmen, men denne gang er den ekstrem..

Om jeg er gravid vet jeg ikke, er nok heller redd dette er bivirkning av pergo - mer enn ønsketenkning hvertfall ;)

har du selv brukt pergo? :)

Tja, jeg har i grunnen aldri ønsket meg kvalme, vonde pupper og slikt...det må jeg ærlig innrømme. har håpet av hele hjertet å kunne slippe det denne gang...sist jeg var gravid, slapp jeg unna den verste kvalmen, men denne gang er den ekstrem..

Om jeg er gravid vet jeg ikke, er nok heller redd dette er bivirkning av pergo - mer enn ønsketenkning hvertfall ;)

har du selv brukt pergo? :)

Alt jeg prøvde å si er at du kan være gravid, eller psyken kan spille deg et puss. Har ikke brukt pergo selv, men har gått rundt ventet på å bli gravid i tilsammen 18 mnd. Så jeg vet alt om spenningen og ønsketenkningen om å være gravid, ja.

Ingen kan da svare deg ja eller nei på dette. du må ta tiden til hjelp, og håpe på det beste. Om du er gravid, så kanskje kvalmen roer seg når du får den positive testen i hånda..! :o)

Lykke til!

Gjest noen med erfaring?

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1186866951' post='3655580]

Alt jeg prøvde å si er at du kan være gravid, eller psyken kan spille deg et puss. Har ikke brukt pergo selv, men har gått rundt ventet på å bli gravid i tilsammen 18 mnd. Så jeg vet alt om spenningen og ønsketenkningen om å være gravid, ja.

Ingen kan da svare deg ja eller nei på dette. du må ta tiden til hjelp, og håpe på det beste. Om du er gravid, så kanskje kvalmen roer seg når du får den positive testen i hånda..! :o)

Lykke til!

Skjønner :)

Vi får se. Har ikm i dag. Ingen mens så langt, så her venter jeg i spenning. Nekter å teste før en eller to dager over ikm - vi vente og se om mensen kommer først.

Er superkvalm, og brystene er "tunge" og vonde, så håpet er der - inntil videre. Skal nok gi lyd om hvordan det gikk... ;)

Takker for svar!

Jeg ble gravid etter to omganger med pergo. Og jeg var plaget av kvalme, humørsvingninger og mensmurringer. Jeg kunne ikke tro det da graviditetstesten viste at jeg var gravid! Da hadde vi prøvd i to år. Så jeg ønsker inderlig at det du kjenner på nå er fordi du er gravid, og at det ikke er bivirkninger:) Lykke til!

Annonse

JEg har vært gjennom 2 runder med pergo. Hatt masse humørsvinginger, men stort sett rundt eggløsningstiden.

Kan ikke huske at jeg hadde noen særlige symptomer da jeg ventet mensen.

Skal krysse fingrene for deg!!!

Gi oss beskjed hva som skjer da :)

Gjest noen med erfaring?

JEg har vært gjennom 2 runder med pergo. Hatt masse humørsvinginger, men stort sett rundt eggløsningstiden.

Å, det var godt å høre...Har heller ikke hørt om andre som har fått bivirkningene kun før mens...Så jeg er håpefull. Ventet mens idag, den er ikke er...men den kan jo fortsatt komme i morgen.

Lurer veldig - er så kvalm altså, har så sinnsykt smerter i korsryggen, spiser en masse, oppblåst og puppene nytter det ikke komme borti, det gjør for vondt..

Skal selsvagt gi lyd om åssen det hele går, jeg ;)

Wish me luck (er vel i grunnen litt sent, det, da, men anyway)

takk for svar, jubalong!

Gjest noen med erfaring?

Gikk ikke så bra dette, fikk mensen i går. Jeg begynte gråte, så lei meg ble jeg...

Rart jeg fikk så mye symptomer, men det er vel bivirkninger av pergoen som kom nå, da... sukk....trodde nesten ikke det var mulig...

Jaja, da er det på 'an igjen...

Klem fra meg

Gikk ikke så bra dette, fikk mensen i går. Jeg begynte gråte, så lei meg ble jeg...

Rart jeg fikk så mye symptomer, men det er vel bivirkninger av pergoen som kom nå, da... sukk....trodde nesten ikke det var mulig...

Jaja, da er det på 'an igjen...

Klem fra meg

Så leit :(.

Håpet er at kuren har åpnet litt hos deg, så det kanskje går bedre neste gang.

Jeg skal krysse fingrene for deg :)

*Trøsteklem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...