Gå til innhold

Den siste episoden av Frustrerte Fruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjedde? Var på ferie og kommet hjem nå, aner ikke hva som skjedde? Ble gaby og Susan gift med mennene sine, eller?

Og var dette kun sesong-slutt?

Skrevet

Det var sesongslutt, ikke serieslutt.

Bree kom tilbake, med gravidmage, men hun later kun som hun er det for å ta til seg Danielles barn som sitt eget.

Lynettes mor kom på besøk for å hjelpe Lynette mens hun behandles for kreft. Lynette hadde en dårlig oppvekst, og var veldig lite glad for å se moren, men kunne ikke jage henne vekk da hun ville betale for en del av behandlingen hennes som de ikke hadde råd til selv.

Susan og Mike ble gift i skogen.

Gaby gikk fra Victor etter å ha funnet ut at han skulle stille til valg som guvernør, men tilga ham etter at faren hans kom og sa det var hans skyld. Etter brylluppet overhørte hun en samtale mellom Victor og faren hvor de snakket om at det var bra hun hadde hoppet på det, og at han ville kapre mange latinamerikanske stemmer ved å ha giftet seg med henne. Gaby dro til Carlos og kysset ham.

Edie hang seg.

Skrevet

Bree kom tilbake, med gravidmage, men hun later kun som hun er det for å ta til seg Danielles barn som sitt eget.

Lynettes mor kom på besøk for å hjelpe Lynette mens hun behandles for kreft. Lynette hadde en dårlig oppvekst, og var veldig lite glad for å se moren, men kunne ikke jage henne vekk da hun ville betale for en del av behandlingen hennes som de ikke hadde råd til selv.

Gaby gikk fra Victor etter å ha funnet ut at han skulle stille til valg som guvernør, men tilga ham etter at faren hans kom og sa det var hans skyld. Etter brylluppet overhørte hun en samtale mellom Victor og faren hvor de snakket om at det var bra hun hadde hoppet på det, og at han ville kapre mange latinamerikanske stemmer ved å ha giftet seg med henne. Gaby dro til Carlos og kysset ham.

Edie hang seg.

Oj, husker du sååå godt?!?

Skrevet

Edie hang seg.

steike....

Skrevet

Oj, husker du sååå godt?!?

Tydeligvis... :-) Men jeg måtte tenke meg om litt her før jeg skrev.

Skrevet

Tydeligvis... :-) Men jeg måtte tenke meg om litt her før jeg skrev.

Jeg er dypt imponert :)

Selv glemmer jeg det meste som har skjedd i episodene rett etterpå. Når du skriver hva som skjedde, så husker også jeg det, men jeg hadde aldri klart å huske det av meg selv.

Du er flink :)

Skrevet

Jeg er dypt imponert :)

Selv glemmer jeg det meste som har skjedd i episodene rett etterpå. Når du skriver hva som skjedde, så husker også jeg det, men jeg hadde aldri klart å huske det av meg selv.

Du er flink :)

Takk! Tja... jeg kan vel egentlig ikke klage over dårlig hukommelse. :-)

Skrevet

Takk! Tja... jeg kan vel egentlig ikke klage over dårlig hukommelse. :-)

:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...