Gå til innhold

Er netthandelen.no bare juks?


Elis31

Anbefalte innlegg

Kjøpte et smykkeskrin der til ca 250 kr i tillegg kommer behandlingsgebyr på kr 65 samt porto til kr 99. Og da er smykkeskrinet plutselig oppe i over 400 kr, og føles ikke like billig lenger... Har skjønt det som at behandlingsgebyret deres gjelder for varer kjøpt innen noen timer. Men hvis jeg kjøper et produkt til før fakturaen er betalt, kan jeg få det på samme porto?

Og hva mener du om netthandelen.no ??????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

65 kr er ekspedisjonsgebyret og er det samme om du kjøper 1 produkt eller 140 produkt den dagen. Portoen på hver enkelt vare kan du selv regne ut før du byr, så jeg synes ikke det er svindel. Men å kjøpe 1 vare blir fort dyrt der ja. Man må finne flere superkjøp iløpet av en dag for at det skal lønne seg litt.

Har gjort mange gode kjøp der, men også noen dårlige.

Du kan droppe å betale regningen. Det skjer ikke noe da, du får ikke purring. Men gjør du dette 2 eller 3 gang blir du utestengt, det er ikke verre enn det ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er godt fornøyd med det jeg har kjøpt der. Har kjøpt en del småelektrisk/hvitevarer (frityrkoker, bordgrill - sånn som ser ut som mikrobølgeovn, vannkokestang til å sette rett i koppen, kaffetrakter til én kopp), dessuten noe leker (vannpistoler, en gigabamse, fotballmål), en hettegenser i mikrofleece, solbriller, et smykke, en veske, saksesett. Det er vel det jeg kan komme på i farta - jeg har handlet fire-fem ganger hos dem i løpet av de siste fem årene.

Det lønner seg å sette seg inn i ting på forhånd, da - det virker som om det kommer som en overraskelse på deg at ikke porto er inkludert i prisen? Og vedr. det gebyret - det er som nevnt av andre kun et enkeltgebyr uansett hvor mye man handler i løpet av den dagen, selv kikker jeg derfor over vareutvalget og vurderer om det er mer enn én ting det er interessant å legge inn bud på. Om det er bare én ting, og den i utgangspunktet kan fåes nesten like billig i nabobutikken, så avstår jeg fra kjøp den dagen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg inn i reglene som gjelder for netthandelen.no, da kan selv avgjøre om du kan gjøre gode eller dårlig kjøp. Du er ikke blitt lurt, men netthandelen har fulgt sine auksjons regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...