Gå til innhold

togli!

Gjest anonym wannabe vognfører

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oooh...søster'n kunne tenke seg å kjøpe den til minsten sin, men vi føler vi trenger vogna litt til..... Vi bor slik til at vi har bratte bakker og grusveier rundt oss. Da er denne vogna uunnværlig. Minstemor orker ikke alltid å gå hele veien selv ennå... Vi har egentlig bestemt oss for å selge vogna til våren igjen, men da er det antagelig for sent for dere?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283156-togli/#findComment-2277036
Del på andre sider

Gjest anonym wannabe vognfører

Oooh...søster'n kunne tenke seg å kjøpe den til minsten sin, men vi føler vi trenger vogna litt til..... Vi bor slik til at vi har bratte bakker og grusveier rundt oss. Da er denne vogna uunnværlig. Minstemor orker ikke alltid å gå hele veien selv ennå... Vi har egentlig bestemt oss for å selge vogna til våren igjen, men da er det antagelig for sent for dere?

Vi trenger nok vogn fra november. :-)

Men jeg vet jeg får tilskudd fra "bestemor" så vi kan koste på oss å kjøpe en ny en om vi ikke finner en brukt.

Gleeeder meg til å kjøpe vogn. :P Syns ikke bagen til denne vogna er noe stilig, men den er jo romslig, da. Sportsvogndelen er kul og den er innmari lett å trille og blir så liten sammenslått. Genialt for oss med liten bil. Fint å høre at den fortsatt er i drift, kjekt å ha en vogn som er funksjonell lenge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283156-togli/#findComment-2277129
Del på andre sider

Vi trenger nok vogn fra november. :-)

Men jeg vet jeg får tilskudd fra "bestemor" så vi kan koste på oss å kjøpe en ny en om vi ikke finner en brukt.

Gleeeder meg til å kjøpe vogn. :P Syns ikke bagen til denne vogna er noe stilig, men den er jo romslig, da. Sportsvogndelen er kul og den er innmari lett å trille og blir så liten sammenslått. Genialt for oss med liten bil. Fint å høre at den fortsatt er i drift, kjekt å ha en vogn som er funksjonell lenge.

Jeg tror ikke jeg tør å gi fra meg vogna før mot våren igjen, nei ;)

Vogna er kjempefin! Vi har sort vogn med knall rosa vognpose og stelleveske ;)

Først og fremst liker jeg vogna fordi den er så utrolig lett og god å trille. Vi har aldri slått sammen vogna, så jeg aner ikke hvor liten den kan bli (kjører Hiace) ;)

Hvis jeg skal komme på noe negativt med vogna, er det at den lett bikker hvis man henger noe litt tungt på håndtaket (men logisk siden vogna er så lett).

Jeg synes også kurven under vogna er litt liten, men større kurv hadde jo også gått utover vognas vekt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/283156-togli/#findComment-2277186
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...