Gå til innhold

virus hjelp!!!


Gjest straffet for sin nyskjerrighet, igjen!

Anbefalte innlegg

Gjest straffet for sin nyskjerrighet, igjen!

var på msn i går og plutselig kom det en fil hvor det sto: se på mine sommerbilder. DUM som jeg var åpnet jeg det.. forsto jo fort at jeg ikke burde ha gjort det!!!

det som skjer nå er at hver gang jeg logger på sender dataen dette selv til de andre på logga folkene! noe jeg ikke kan gjøre noe med.

typen har prøvd masse greier men det har ikke funka. noen som vet hva jeg må gjøre? må jeg slette hele dataen? har lite lyst å levere den til reperasjon, men må man så må man :(

dataen funker foreløbig greit, men den begynner vel å tulle seg snart så vær snill å svar fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ChiengMai

Når du starter maskinen får du passe på at du får slått av automatisk oppstart av MSN til problemet ditt er løst. Såpass kan du i alle fall gjøre noe med med en gang, og så prøver dere å finne noe som tar knekken på viruset.

Finner dere ut hva viruset heter kan dere nok sjekke f.eks Nortons hjemmesider (http://www.symantec.com) for å se om der er fiks for dette viruset. Neste gang er du litt mer forsiktig, dette er jo et skoleeksempel på hva du ikke skal gjøre, men det vet du nok nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest straffet for sin nyskjerrighet, igjen!

Når du starter maskinen får du passe på at du får slått av automatisk oppstart av MSN til problemet ditt er løst. Såpass kan du i alle fall gjøre noe med med en gang, og så prøver dere å finne noe som tar knekken på viruset.

Finner dere ut hva viruset heter kan dere nok sjekke f.eks Nortons hjemmesider (http://www.symantec.com) for å se om der er fiks for dette viruset. Neste gang er du litt mer forsiktig, dette er jo et skoleeksempel på hva du ikke skal gjøre, men det vet du nok nå.

jo takk det vet jeg!!

har kjørt northon anti virus schan.. og masse annet.. funket ikke.. nei er ikke på msn nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo takk det vet jeg!!

har kjørt northon anti virus schan.. og masse annet.. funket ikke.. nei er ikke på msn nå...

Reformatere hele skiten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...