Gå til innhold

P3 pusher alkohol til barn

Anbefalte innlegg

Gjest (T)ampere
Skrevet

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=195310

Går det an å ha litt mellom øra og ikke bli provosert av sånt?

Vet ikke helt om poenget med dette er å provosere eller prøve å være morsomme, de lykkes ihvertfall med det første for dette er tragisk. Begynner å bli litt lei de drittungene som får fri utfoldelse i P3.

"Jeg har aldri vært redd for Politiet jeg" akkurat som det er en bragd.

Hadde jeg vært 16 ville sikkert dette vært skikkelig "kult" og vi fikk jo folk til å kjøpe øl til oss men å gjøre dette over radio, og i NRK, nei det er for drøyt. ;)

Skrevet

Nei, dette blir for dumt! Også gjemme seg bak en moralsk tankegang - at det er bedre å drikke tre øl enn å blande vodka, gin og brennevin fra skapet til mor og far.

Vi har en aldersgrense på alkohol i Norge, og det er lovbrudd å kjøpe alkohol til mindreårige!

Det som overrasker meg mest, var at de hadde fått SMS fra voksne som sa seg villige til å kjøpe alkoholen. DE burde vel være ansvarlige nok til ikke å gjøre det. At 16-åringer ønsker det, er liksom normal, men ikke at voksne vil kjøpe...

Skrevet

Nå har jeg ikke hørt programmet, men jeg syns også dette var ganske drøyt. Spesielt når det foregår på NRKs sendinger.

På polet har de for tida en kampanje som går på radio, for å forhindre at voksne kjøper alkohol til barn. Her går visst NRK ut med stikk motsatt budskap..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...