Gå til innhold

var det en orgasme?


skeptisk84

Anbefalte innlegg

Jeg ble litt nyskjerrig...Igår hadde jeg sex med en som jeg kun har hatt sex med en gang før og truffet 3 ganger. Vi brukte kondom i ca 10 min men etter det ble vi litt revet med så han tok den av og vi fortsatte...men det jeg så dagen etter var at han hadde lagt knute på kondomen,så jeg så nøye etter å det så ut som han hadde fått orgasme! Men jeg hørte ikke noe til at det gikk for han! Er det bare sånn "pre-orgasme" eller Hva det heter?? Eller utflod? Jeg ble bare litt redd det skulle være et tegn på kjønnsykdom eller noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han kan godt være av den typen menn som ikke gjør så mye utav seg når han kommer og som lett får den opp igjen.

Men vær klar over at han da med stor sannsynlighet hadde sædceller i urinrøret og på penis - sånn hvis han var inne i deg uten kondom etterpå mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan godt være av den typen menn som ikke gjør så mye utav seg når han kommer og som lett får den opp igjen.

Men vær klar over at han da med stor sannsynlighet hadde sædceller i urinrøret og på penis - sånn hvis han var inne i deg uten kondom etterpå mener jeg.

men det er akkurat det! Jeg hører KLART når han kommer hvis du skjønner ;) Å det var bare stønning frem til det..

Jeg tar p-pillen så er ikke redd for at han kommer inn i meg.

Jeg var bare så redd det skulle være tegn på en sykdom eller no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man hører ikke at partneren får orgasme. Hvis det er stønning du mener, så er det ikke alle som gjør det.

hehe jo jeg hører det for pusten blir raskere og han sier "nå kommer jeg"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jo jeg hører det for pusten blir raskere og han sier "nå kommer jeg"!

Hvordan kan du vite han gjør det hver gang når du bare har hatt sex med ham to ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man hører ikke at partneren får orgasme. Hvis det er stønning du mener, så er det ikke alle som gjør det.

''Man hører ikke at partneren får orgasme''

*Hoster og rødmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er akkurat det! Jeg hører KLART når han kommer hvis du skjønner ;) Å det var bare stønning frem til det..

Jeg tar p-pillen så er ikke redd for at han kommer inn i meg.

Jeg var bare så redd det skulle være tegn på en sykdom eller no...

Kanskje han kom så fort at han ikke rakk å si noe og syntes det var pinlig at han kom så fort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite han gjør det hver gang når du bare har hatt sex med ham to ganger?

vi hadde sex flere ganger de to dagene ;) så han kom vel vertfall 3 ganger den første kvelden...heheh så jeg gikk ut ifra at han gjør det hver gang siden han har gjort det alle 4-5 gangene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han kom så fort at han ikke rakk å si noe og syntes det var pinlig at han kom så fort?

heheh kansje,det var det jeg tenkte også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hadde sex flere ganger de to dagene ;) så han kom vel vertfall 3 ganger den første kvelden...heheh så jeg gikk ut ifra at han gjør det hver gang siden han har gjort det alle 4-5 gangene!

Kanskje han har funnet ut at det lyder litt dumt... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han har funnet ut at det lyder litt dumt... :-)

Dumt? Synes det er herlig jeg! :o) Min kunne gjerne kommet med mer lyd når vi har sex, men han påstår at jeg lager lyd mer enn nok for to så... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dumt? Synes det er herlig jeg! :o) Min kunne gjerne kommet med mer lyd når vi har sex, men han påstår at jeg lager lyd mer enn nok for to så... ;o)

hehe ja jeg tror ikke han synes det! Jeg tenner på at gutten stønner å det har jeg sagt! Jeg MÅÅ vise uttrykk for min nytelse jeg også :) halve gleden det synes jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt? Synes det er herlig jeg! :o) Min kunne gjerne kommet med mer lyd når vi har sex, men han påstår at jeg lager lyd mer enn nok for to så... ;o)

Det er ikke å lage lyd jeg snakker om, men å kunngjøre orgasmen med "nå kommer jeg". Ikke at det nødvendigvis er noe galt med det heller, men kanskje han syntes det...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe jo jeg hører det for pusten blir raskere og han sier "nå kommer jeg"!

Det er jo litt dumt å tro at han sier "Nå kommer jeg!" er den eneste indikasjonen på at han faktisk får orgasme. Fins mange måter å komme på, orgasmen kan jo variere i styrke også. Ville nok blitt statisk dersom alt skulle foregått på samme måte hver gang?! Eller? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...