Gå til innhold

kan noen hjelpe meg ang hasj


moldau1365381114

Anbefalte innlegg

moldau1365381114

Er det noen som vet litt om hasj?

Blir man kvalm og kaster opp av å røyke hasj?

Kan man kjenne det på lukta om noen røyker det, og hva bruker folk for å kamuflere lukta?

Hvordan kan man finne ut om noen i huset røyker hasj? Finnes det noen prøver eller tester?

Spør fordi han som bor nede i leiligheta under meg er så rar. Det lukter så spesielt i leiligheten min. Virker som det lukter røkelse, ispedd herreparfyme. Hører at han brekker seg på kveldene, har mye folk hos seg. Lyver til meg.

Jeg sliter med angst, og er så redd for å være aleine med den fyren i huset. Har sagt ham opp, men han flytter ikke. Pappa sier han skal skifte lås hos ham i morgen, men han truer meg med namsmann og politi ( jeg eier leiligheta han bor i).

Jeg har 3 barn og er redd for at noe skal skje dem

Noen som kan hjelpe meg, please?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest drugs are bad mmkay

Husker en venn av meg brukte røkelse når han røyka hasj på rommet sitt for å lure foreldrene sine, tror det er relativt vanlig. Det er vanskelig å beskrive luften av hasj med ord men det er utrolig enkel å kjenne igjen hvis man først har sniffet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest drugs are bad mmkay

Husker en venn av meg brukte røkelse når han røyka hasj på rommet sitt for å lure foreldrene sine, tror det er relativt vanlig. Det er vanskelig å beskrive luften av hasj med ord men det er utrolig enkel å kjenne igjen hvis man først har sniffet det.

Og en annen ting, hvis han truer med politi kan du si at du mistenker det brukes narkotika i leiligheten, da vil du sikkert se en reaksjon fra vedkommende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heritage Extreme

Med mindre du skal bruke enheten selv har du ikke lov til å kaste ut fyren. Uansett så må dere forholde dere til oppsigelsestiden spesifisert i kontrakten.

Det han er "merkelig", det at det lukter "rart", det at du har angst og tre unger, er alle omstendigheter som kan oppnå sympati fra de fleste, men har egentlig ingenting juridisk betydning.

Jeg tror ikke det er så fryktelig lurt å bare bytte lås! Du har faktisk ikke lov å kaste folk på gata i Norge anno 2007.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Silver Fairy

Han truer deg med namsmann og politi? Om du har fulgt loven mtp oppsigelse av leiekontrakt og han ikke har fulgt sin del av avtalen kan du sende det videre til namsmannen. Hva oppga du som oppsigelsesgrunn?

Jeg har hørt noen si at hasj lukter "bakeri". Jeg syns det lukter søtt, litt som vanilje.

Om du ikke får ham ut kan du jo tipse politiet en dag det er mye besøk hos leieboeren din...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du skal bruke enheten selv har du ikke lov til å kaste ut fyren. Uansett så må dere forholde dere til oppsigelsestiden spesifisert i kontrakten.

Det han er "merkelig", det at det lukter "rart", det at du har angst og tre unger, er alle omstendigheter som kan oppnå sympati fra de fleste, men har egentlig ingenting juridisk betydning.

Jeg tror ikke det er så fryktelig lurt å bare bytte lås! Du har faktisk ikke lov å kaste folk på gata i Norge anno 2007.

Skikkelig dumt å skifte lås!

Har du grunnlag for å kaste ut leieboeren, og han ikke flytter frivillig, kan du (selvsagt!) ikke ta saken i egne hender. Namsmannen kan kaste ut, vi privatpersoner har ikke tvangsmyndighet. (Heldigvis!) Tenke deg situasjon med urimelig/gal/sleip utleier og leietaker som plutselig kommer hjem og finner at låsen er skiftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest spinoff

Skikkelig dumt å skifte lås!

Har du grunnlag for å kaste ut leieboeren, og han ikke flytter frivillig, kan du (selvsagt!) ikke ta saken i egne hender. Namsmannen kan kaste ut, vi privatpersoner har ikke tvangsmyndighet. (Heldigvis!) Tenke deg situasjon med urimelig/gal/sleip utleier og leietaker som plutselig kommer hjem og finner at låsen er skiftet.

Hvis hun har gitt beskjed og oppsigelstiden er gått kan hun vel kaste ut??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lukten du beskriver kan godt være hasjlukt. Jeg har vært i samme rom som noen som røyket hasj en gang, og da luktet det veldig intenst, kvalmende som du beskriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre du skal bruke enheten selv har du ikke lov til å kaste ut fyren. Uansett så må dere forholde dere til oppsigelsestiden spesifisert i kontrakten.

Det han er "merkelig", det at det lukter "rart", det at du har angst og tre unger, er alle omstendigheter som kan oppnå sympati fra de fleste, men har egentlig ingenting juridisk betydning.

Jeg tror ikke det er så fryktelig lurt å bare bytte lås! Du har faktisk ikke lov å kaste folk på gata i Norge anno 2007.

Jeg kan ikke tro at man ikke kan kaste ut en leietaker som bryter loven. Uansett er det god nok grunn å kaste ut hvis man vil bruke plassen selv, om det så bare er som lagringsplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...