Gå til innhold

hva slags spykisk lidelse har han?


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

jeg er samboer med en mann på 27 år, han har fast jobb og vi har 3 barn, men han går meg snart på nærvene han juger om alt som er, det begynte for 3 år siden da sa han att han var på jobb men så fant jeg ut at han var sykmeldt, så ble penger borte her men han nektet på at han hadde tatt det, selv om jeg vet at det er han. jeg vet han har en deperasjon men det må jo være noe mer når han aldri kan være ærlig, det virker som han juger så han tror det selv og når jeg tar det opp med han, så tar han alltid skylda over på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sjokoladeplaten

Uff da.

Jeg føler med deg, og måtte nesten svare her når det "kom inn" en pårørende her. Jeg har selv en psykisk syk mann, og det er neimen ikke lett. Har også barn sammen, så det er ikke bare å si takk og farvel. Man vil jo gjerne at ting skal fungere, særlig når det har gjort det før!

Men den lyvingen der høres jo ganske uholdbar ut. Man bør kunne stole på hverandre i et samliv, og du kan jo ikke stole på denne mannen her. Innrømmer han aldri noen ting?

Får han behandling for depresjonen sin? Jeg vet ingenting om dette her, men kanskje dette er en del av depresjonen? Hvis han ikke får behandling, bør du kunne "kreve" at han går til lege. Fortelle han hva du føler. Ta dere en tur til familiekontoret, der dere kan snakke med en tredjepart om dette. Hvis ting ikke blir bedre, vurder forholdet.

Jeg vurderer stadig mitt, og er usikker på fremtiden. Men som jeg sa: det er ikke bare å forlate en mann som er syk. Men man lever kun en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...