Gjest teacherr Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Jeg lurer på om man må nødt til å ta almennlærerutdanning som går over 4 år hvis man bare har interesse av å bli gymlærer og heimkunnskapslærer? (barne/ungdomsskole) Virker litt rart at man må det, siden mye i almennlærerutdanningen går med på norsk, matte, osv - når man egentlig er interessert i å lære andre fag. Hvordan skal man alternativt gå fram? Takker for svar! 0 Siter
Gjest Skrevet 20. august 2007 Skrevet 20. august 2007 Idrettshøyskolen i Oslo har faglærer kroppsøvingsutdannelse 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.