Gå til innhold

hvor lenge skal man vente?


evah

Anbefalte innlegg

Hvor lenge synes dere man bør vente med å ligge med noen etter at man har gjort et seriøst forhold slutt? Jeg savner fortsatt eksen mye, men flere har vist seg tilgjengelige og jeg tenker at det kunne vært gøy. Men vil man da føle seg ille etterpå? (altså dårlig samvittighet fordi man egentlig er lei seg)? Og kan man føle noe for nye personer hvis man ikke har "kommet over" sorgen i utgangspunktet? (og jeg mener ikke nødvendigvis rebound nå, men ekte følelser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn moralsk sett så er det vel klar bane så fort man har gjort det slutt. Om man er klar for det mentalt, må man jo bare kjenne etter selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...