Gå til innhold

Uvanlig mens?


Gjest monica26

Anbefalte innlegg

Gjest monica26

Hei! Jeg er 26 år og har de siste 5 årene hatt meget uregelmessig mens. Det kan gå opptil 3-4 mnd mellom hver gang jeg får den. Mest vanlig har i det siste vert annen hver mnd. Det var etter jeg hadde en cyste på høgre eggstokk at menstruasjonen ble slik. Min søster har PCOS og jeg ser mange av de samme symptomene i meg selv,men jeg har vert hos gynekolog , dette i 2005, som avkrefter at dette er tilfelle. Selve menstruasjonen består av brun utflod, så kraftig mens, men som er mest store sammenlevra klumper,under denne tiden har jeg ekstreme menssmerter og ingen medikamenter ser ut til å hjelpe. Den varer i ca 5 dager.. Noen ganger er det bare tre dager. jeg vet aldri når jeg får den og det gjør det selfølgelig vanskelig å planlegge en graviditet. Er noe av dette normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...