Gå til innhold

Slutte med Cipralex. Bivirkninger. Hva?


Gjest youghurtlita

Anbefalte innlegg

Gjest youghurtlita

Hei. jeg har i 6 år brukt cipralex. Jeg sluttet etter hvert fordi det gjorde ikke samme nytten, og i tillegg til det fikk jeg lyst til å bli mitt gamle jeg igjen. En person som ikke er så apatisk. Det sies at man ikke får bivirkninger av Cipralex, men man gjør jo det. Spesielt det med at man trener og svettet siler, man blir latere, tykkere og noen vil slite med sånne ting. En annen ting er at det er veldig vanskelig å slutte med dem. Jeg merker at når jeg har brukt dem så har kroppen min blitt litt mer kompakt (føles som om jeg ofte har vann i kroppen), ikke fått resultater av trening, føltes som om jeg har fått støt og rykninger i musklene hvis jeg har prøvd å trappe ned. Nå har jeg klart å trappe ned i hele sommer, men har gang på gang gått tilbake til å ta 2mg (brukte før 10) fordi jeg fikk rykninger og fordi jeg var lei av å være tykk. Men som sagt, jeg har "sprukket" mange ganger når jeg har skullet slutte, og har holdt ut i 4 dager da, så kom kvalmen, diareen, svimmelheten, "støtene" og synsforstyrrelsene. Nå har jeg holdt ut i 8 dager. Jeg har noen av bivirkningene. Som diare og kvalme og svimmelhet, men jeg vil heller gå igjennom det for å komme meg tilbake til min normale kroppsform og humør. Men hvor lang tid tar det før alt dette er ute av kroppen? Etter 8 dager uten. Vil du anse meg som avvennet for cipralex og hvordan vil jeg merke at kroppen kvitter seg med det? Når vil man egentlig merke at kroppen stabiliserer seg med andre ord? Hilsen S.T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...