Gå til innhold

Charms


Gjest mamma hilde

Anbefalte innlegg

Gjest mamma hilde

Jeg har en datter som ønsker seg så veldig sånt charms-armbånd. Jeg har funnet noen steder på nettet hvor de selger charms, men hvor trygge er de? Noen som har noe å anbefale? Det må være ekte sølv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå innom Mestergull. De selger armbånd med masse ulike charms til. Alt er ekte sølv. Veldig fine og veldig populære.

Hva mener du med om de er trygge? At de ikke detter av? Det er karabinlås på alle charmsene så de detter ikke lett av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma hilde

Gå innom Mestergull. De selger armbånd med masse ulike charms til. Alt er ekte sølv. Veldig fine og veldig populære.

Hva mener du med om de er trygge? At de ikke detter av? Det er karabinlås på alle charmsene så de detter ikke lett av.

Jeg lurte på om nettstedene er trygge å handle på, om noen kom med linker. Takk for svar. Skal sjekke ut Mestergull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...