Gå til innhold

"Befruktet"?


Gjest humlasurrer

Anbefalte innlegg

Gjest humlasurrer

Kan man på en måte kjenne/føle at man blir "befruktet"?

Hvordan kan man isåfall kjenne det, f.eks?

Hva er eventuelt symptomene?

Er så mange ting man lurer på.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fuji1365380447

Jeg har kjent det hver gang (vært gravid tre ganger, abortert to ganger og har ei lite snelle). Har vært helt overbevist om at jeg har vært gravid før jeg har tatt testen.

En sterk mensen-murring i magen, lett kvalme, veldig ømme pupper og en ubestemmelig jeg-vet-det-bare følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest humlasurrer

Jeg har kjent det hver gang (vært gravid tre ganger, abortert to ganger og har ei lite snelle). Har vært helt overbevist om at jeg har vært gravid før jeg har tatt testen.

En sterk mensen-murring i magen, lett kvalme, veldig ømme pupper og en ubestemmelig jeg-vet-det-bare følelse.

Jeg hadde eggløsning denne uken. Jeg vet ikke om det er for tidlig å føle "noe"?

Er kvalm og svimmel uten like...trøtt. Men jeg tror det er for tidlig...vet ikke jeg :)

Er det mulig at man kan kjenne det SÅ tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde eggløsning denne uken. Jeg vet ikke om det er for tidlig å føle "noe"?

Er kvalm og svimmel uten like...trøtt. Men jeg tror det er for tidlig...vet ikke jeg :)

Er det mulig at man kan kjenne det SÅ tidlig?

Med førstemann kjente jeg det fra ca en uke før jeg kunne teste - var svimmel følte meg ør og rar. Aldri opplevd før. Kald på beina og andre pussige "symptomer".

Med andremann kjente jeg null og nix, og var hellig overbevist om denne gangen hadde vi bomma. Da mensen enda ikke kom, 6 dager på overtid, fattet jeg fremdeles ingen mistanke. Tenkte bare at javel da, får vel kaste bort penger på en test.... *himle* :o)

Sporet litt av, men jeg tror man kan kjenne det relativt tidlig. Krysser fingre for deg ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest humlasurrer

Med førstemann kjente jeg det fra ca en uke før jeg kunne teste - var svimmel følte meg ør og rar. Aldri opplevd før. Kald på beina og andre pussige "symptomer".

Med andremann kjente jeg null og nix, og var hellig overbevist om denne gangen hadde vi bomma. Da mensen enda ikke kom, 6 dager på overtid, fattet jeg fremdeles ingen mistanke. Tenkte bare at javel da, får vel kaste bort penger på en test.... *himle* :o)

Sporet litt av, men jeg tror man kan kjenne det relativt tidlig. Krysser fingre for deg ;-)

:) Takk!

Er så vanskelig med disse symptomene når man aldri har vært borti det før.

Alle "unormale" tegn tror man er tegn på at man er gravid :)

Håper det klaffer på første forsøk. Er så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk!

Er så vanskelig med disse symptomene når man aldri har vært borti det før.

Alle "unormale" tegn tror man er tegn på at man er gravid :)

Håper det klaffer på første forsøk. Er så spennende :)

Men på den annen side går man gjerne rundt og kjenner ekstra hardt etter, og oppdager nok både det ene og det andre som tolkes som positive tegn. Men sånn er det jo :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest humlasurrer

Men på den annen side går man gjerne rundt og kjenner ekstra hardt etter, og oppdager nok både det ene og det andre som tolkes som positive tegn. Men sånn er det jo :o)

Sant det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Sant det :)

Jeg kjente ingenting unormalt i forhold til IKM da jeg ble gravid første gang, symptomene kom leeenge etter at jeg hadde testa positivt :)

Dette er nok VELDIG individuelt!

Nå prøver vi på nummer to, og jeg føler meg like grønn som sist -

akkurat som alt er like nytt og jeg er like usikker i forhold til ditt og datt!

Prøver alt jeg kan å ikke kjenne etter verken det ene eller andre.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest humlasurrer

Jeg kjente ingenting unormalt i forhold til IKM da jeg ble gravid første gang, symptomene kom leeenge etter at jeg hadde testa positivt :)

Dette er nok VELDIG individuelt!

Nå prøver vi på nummer to, og jeg føler meg like grønn som sist -

akkurat som alt er like nytt og jeg er like usikker i forhold til ditt og datt!

Prøver alt jeg kan å ikke kjenne etter verken det ene eller andre.

Lykke til!

Skulle hatt mensen på mandag evt. ordentlig idag morges. Er ganske normalt for meg å ha litt mensen 2 dager før den ordentlige kommer. Den skulle kommet idag. Men jeg har kun disse dagene hatt litt rosa/ brunlig "mens" (ikke normalt). Og det er opphold på flere timer. Syns det er rart, men jeg tror ingenting før jeg tar en test. Men tar den ikke før det er gått flere dager (tror jeg ?, eller ?)

Uff, er litt vanskelig, for jeg håper jo...samtidig vil jeg ikke "vite".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...