Gjest Følelser er noe dritt Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Kjære Jente31! "(jmfr min anonyme tråd hvor noen også antok/avslørte meg)." Det var jeg som antok at det var deg. I ettertid har jeg vært lei meg over at jeg var så toskete å sende innlegget jeg gjorde. Det finnes ingen unnskyldning for det, men kanskje jeg får lov til å komme med en forklaring? (- hvis ikke må du stoppe videre lesning her ;-) Når jeg postet innlegget jeg gjorde, hadde jeg en jævla dårlig dag og beklageligvis gikk det utover deg… Lei meg for det. Mulig at det var flere "her inne" som "kjenner deg" som også "avslørte" deg, men de var så lure at de ikke skrev ;-) ( ikke vet jeg ), men jeg har ikke vært så mye her inne at jeg har "lært deg å kjenne". Jeg har, hva skal jeg kalle det, "hypersensitive følelser"? En tur i butikken kan fortone seg som et lite mareritt, med fremmede som "gir" meg følelser. Bare et blikk på et fremmed menneske er nok til å si meg hvordan det menneske er..osv. osv. (dette har jeg fått "testet" ut). En bekreftelse som gir en kortvarig "tilfredsstillelse", men nok til at jeg får bekreftet at jeg ikke er helt "snurr" i hodet. Er til tider så frustrert og oppgitt over dette, at jeg bare får lyst til å trekke dyna over hodet... Når det i tillegg er vanskelig å få "bekreftelse" på de tingene jeg føler, og jeg sliter med mye ellers også, føles dette som en "belastning". Av og til er jeg redd for at det har tørnet for meg, så derfor er det å få bekreftelse "godt", så tusen takk til deg :-) Lurer du på om jeg er sinnsyk nå? Lurer på det selv også, men har ikke fått bekreftet den diagnosen enda, hehe ;-) Ønsker deg alt godt! -Og lykke til med videre utredning og ny jobb! Mvh :-) Mener fortsatt at 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283953-til-jente31/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei på du kjære deg JEg setter kjempestor pris på din oppriktighet. Jeg fikk litt dårlig samvittighet jeg også nå. Det var absolutt ikke slik ment. Det jeg mente var at, siden jeg alikevel blir "gjenkjent" (som jeg jo gjorde i det innlegget:), så kunne jeg like greit bare velge å bruke mitt faste nick. Det er helt greit at du "lot det gå utover meg". Det gjør ingenting .Alle kan vi ha en dårlig dag. Jeg brydde meg egentlig ikke noe om det heller. Jeg valgte å ikke la det gå innpå meg. Det ville jeg garantert gjort før! Men jeg har lært på det. Skal ikke "utbrodere" det vidre. Vil bare si: Ikke tenk mer på dette, du. Ha en god dag ) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283953-til-jente31/#findComment-2281326 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Følelser er noe dritt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei på du kjære deg JEg setter kjempestor pris på din oppriktighet. Jeg fikk litt dårlig samvittighet jeg også nå. Det var absolutt ikke slik ment. Det jeg mente var at, siden jeg alikevel blir "gjenkjent" (som jeg jo gjorde i det innlegget:), så kunne jeg like greit bare velge å bruke mitt faste nick. Det er helt greit at du "lot det gå utover meg". Det gjør ingenting .Alle kan vi ha en dårlig dag. Jeg brydde meg egentlig ikke noe om det heller. Jeg valgte å ikke la det gå innpå meg. Det ville jeg garantert gjort før! Men jeg har lært på det. Skal ikke "utbrodere" det vidre. Vil bare si: Ikke tenk mer på dette, du. Ha en god dag ) Tusen takk Jente 31! Er det noe som er sikkert, så er det at _du_ ikke skal ha dårlig samvittighet. Jeg mente _aldri_ å "sverte" deg eller noe sånt, følelsene tok rett og slett "overhånd", for som sagt er disse veldig slitsomme. Det finnes ingen unnskyldning for det jeg gjorde, men du skal vite at jeg har lært av dette. Jeg bruker ikke å la mine dårlige dager gå utover andre, tror dette var første gang, og det var ingen god følelse. Så heretter skal jeg holde meg langt unna tastaturet på versting-dagene. Jeg lover! Ønsker deg en så god dag som mulig 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283953-til-jente31/#findComment-2281370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jente31 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Tusen takk Jente 31! Er det noe som er sikkert, så er det at _du_ ikke skal ha dårlig samvittighet. Jeg mente _aldri_ å "sverte" deg eller noe sånt, følelsene tok rett og slett "overhånd", for som sagt er disse veldig slitsomme. Det finnes ingen unnskyldning for det jeg gjorde, men du skal vite at jeg har lært av dette. Jeg bruker ikke å la mine dårlige dager gå utover andre, tror dette var første gang, og det var ingen god følelse. Så heretter skal jeg holde meg langt unna tastaturet på versting-dagene. Jeg lover! Ønsker deg en så god dag som mulig Skjønner at du ikke er en sånn som lar det gå utover andre. Det viser jo din forklaring her. Dessuten skrev du jo ikke akkurat hva du følte. Du bare "kommenterte". (Dessuten; En ting jeg har lært her, er at når man skriver et innlegg, så må man også tåle å få evt kritikk:) Vær stolt av deg selv; at du våget å si det som det var, og at du tar med deg erfaringen videre. Og ja - følelser kan av og til være noe dritt. Helt enig! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/283953-til-jente31/#findComment-2281392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.