Gå til innhold

brun utflod


Gjest pippi84
 Del

Anbefalte innlegg

Gjest pippi84

Etter et opphold på 6 mnd, begynte jeg på p-pillen igjen for ca 3 mnd siden. Etter første blødning fikk jeg en mørk rødbrun utflod som har varte helt til neste menstruasjon, og jeg har den fremdeles. Jeg har brukt samme pille, Yasmin i ca 5 år, men har ikke opplevd det samme før. Jeg har brukt å ha en blodaktig utflod rett etter menstruasjon,men den blir normal igjen etter 1-2 dager. Er det noe galt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
 Del

×
×
  • Opprett ny...