Gå til innhold

Vallergan


Gjest maksdose???

Anbefalte innlegg

Gjest maksdose???

Hvorfor kan "vanlige" med søvnproblemer bare ta 1 til 3 tabl., mens narkomane kan ta 4 - 8 (felleskatalogen)? Hva er det meste jeg kan ta, som har "bare" søvnproblemer? Nok søvn er veldig viktig for meg nå. Har på det meste tidligere tatt fem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har også "bare" vanlige søvnproblemer,men legen skriver ut opptil 5 stk...

Men jeg synes ikke vallergan har innsovningseffeskt,så jeg må dermed ha imovane eller stilnoct i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maksdose??

jeg har også "bare" vanlige søvnproblemer,men legen skriver ut opptil 5 stk...

Men jeg synes ikke vallergan har innsovningseffeskt,så jeg må dermed ha imovane eller stilnoct i tillegg.

For meg har den innsovningseffekt hvis jeg tar den en tid før jeg skal sovne. Men da må man jo planlegge litt. Pleier å gjøre det for å unngå å ta for mye Imovane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest så det ja

For meg har den innsovningseffekt hvis jeg tar den en tid før jeg skal sovne. Men da må man jo planlegge litt. Pleier å gjøre det for å unngå å ta for mye Imovane

Selv måtte jeg ta vallergan 3 til 4 timer før jeg skulle sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg har den innsovningseffekt hvis jeg tar den en tid før jeg skal sovne. Men da må man jo planlegge litt. Pleier å gjøre det for å unngå å ta for mye Imovane

men da sitter den ikke i så lenge,og den tar jeg jo for å slippe å våkne for tidlig.innsovningseffeskten synes jeg sluttet etter 5 års bruk.(fikk de i 98,så det har jo vært noen år)synes imovane pluss vallergan passer meg perfekt,så får jeg i både pose og sekk:) men jeg er glad på dine vegne at du klarer å holde deg til vallergan:)

Håper noen kan svare deg på det du egentlig lurte på,nemlig hvorfor narkomane kan ta høyere doser.

God natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...