Gå til innhold

Dålig sex


Gjest Rm.Art.

Anbefalte innlegg

Gjest Rm.Art.

Hei Gro !!! Jeg og dama mi er sammen i 6 måned... Etter at jeg kom fra ferien...så klærer jeg ikke å få ereksjon ... Jeg er bare 21 år gammel og det skremer meg jævlig!!! Håper du kan hjelpe meg(oss)!!! MVH Rm.Art.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette bør ikke skremme deg all verden, det er tross alt ikke så uvanlig at dette kan gå litt opp og ned i perioder, selv om du er ung. Dette vil ordne seg, det er jeg helt sikker på.

Men forsøk å ikke tenk så mye på det, for hvis du blir opphengt i dette, så får du garantert prestasjonsangst og da vil du ikke få ereksjon.

Hva med bare å ha kos og ikke samleie da? Slik at du ikke føler noen angst for at du ikke blir stiv? Dette ordner seg, det er jeg helt sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...