Gå til innhold

lukter nedentil:(


Gjest Vekten87

Anbefalte innlegg

Gjest Vekten87

er skikkelig lei nå! jeg har god hygiene, tørker meg godt når jeg har vært på do osv. men alikevell kommer det en sterk ille luktende stank der nede når det har gått noen timer etter dusjing... har ikke noe mye utflod heller.

er det noen som har noen råd til med, hva dette kan være eller hvordan det kan fjernes?

har hatt det litt gjennom hele svangerskapet, men de to siste mnd har det blit skikkelig ille. er ikke særlig kjekt å stinke der nede:( er i uke 33.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vekten87

Høres ut som det kan være en infeksjon. Dette bør du gå til lege med.

skal til lege 12 sept. er det for lenge å vente? var hos jordmor i går, men tenkte selfølgelig ike på å nevne det :/.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gravitasjon

skal til lege 12 sept. er det for lenge å vente? var hos jordmor i går, men tenkte selfølgelig ike på å nevne det :/.....

Du kan kanskje ringe til legen og høre hva han mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...