Gå til innhold

Hjelp!!


Gjest bunadskjortami

Anbefalte innlegg

Gjest bunadskjortami

Dette har ingen ting med helse å gjøre, men det er så mange kloke hoder her på forumet at jeg prøver lell. Har vært uheldig med vasking av bunadskjorta mi. La den i bløt og glemte den helt ut. Da jeg skulle ta den opp var det blitt noen mørke streker(ringer) på stoffet som hadde ligget i overgangen mellom vann og ikke vann, Trenger tips!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest dorull999

Du skal få et svar av meg imåra(om du ikkje alt har fixa den da). Bestemor mi har skikkelig peiling på bunader. Seriøst ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bunadskjortami

Du skal få et svar av meg imåra(om du ikkje alt har fixa den da). Bestemor mi har skikkelig peiling på bunader. Seriøst ;p

Håper bestemora de kan hjelpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...