Gå til innhold

OPpbevaring av klær


cathlin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sola mi

Vi har en stor kurv oppå kommoden som inneholder brukte klær og arbeidsklær.

Ellers så henger jeg opp klærne i skap og legger tilbake i skuffer selvom det er brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger dem inn i skapet igjen, vel! Er de rene nok til at jeg skal bruke dem flere ganger er de rene nok til å legges inn sammen med det andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger dem inn i skapet igjen, vel! Er de rene nok til at jeg skal bruke dem flere ganger er de rene nok til å legges inn sammen med det andre.

Brukte klær sammen med rene.. går ikke. De må være adskilte! (i min verden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He-he, det skulle tatt seg ut.

*Host* Sånn er det hos oss... Hos kjæresten oppbevares klær som kan brukes en eller flere ganger til i en haug på soveromsgulvet eller på badegulvet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Host* Sånn er det hos oss... Hos kjæresten oppbevares klær som kan brukes en eller flere ganger til i en haug på soveromsgulvet eller på badegulvet...

Æhh, jeg har en kombiløsning av slik kjæresten din har det og slik du har det. BÅDE på soveromsgolvet og på vaskemaskina.

Det er ikke fint og det blir panikk når en får uventa besøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss havner de i en stol, eller de henges over fotenden av sengen. Noen ganger legges de på diverse steder på badet. Jeg kan ikke utstå det, men sånn er det likevel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æhh, jeg har en kombiløsning av slik kjæresten din har det og slik du har det. BÅDE på soveromsgolvet og på vaskemaskina.

Det er ikke fint og det blir panikk når en får uventa besøk.

*Flirer* Får jeg besøk og de må inn på badet så hender det jeg sier:"Du vet, når man har to unger så blir det så mye klesvask!" ;o) Og håper at de ikke legger merke til at mye av tøyet er i str. 38...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss havner de i en stol, eller de henges over fotenden av sengen. Noen ganger legges de på diverse steder på badet. Jeg kan ikke utstå det, men sånn er det likevel..

Kanskje har man rett og slett for mange klær?

Jeg deler bad med flere, så det er bannlyst å "glemme" klær rundt om kring, så de får pent ligge å slenge på mitt gulv til jeg får ordnet en annen løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knagg som festes på døra med dobbeltsidig tape. Svigerfaren min påstår det finnes tape som er så kraftig at den kan brukes til sånt.

Sån derre grå, tjukk teip, ja. Kan visst brukes til alt. Takk for tipset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...