Gå til innhold

Et litt "meningsløst" innlegg om ensomhet


Gjest Og måtte han leve langt og lenge...

Anbefalte innlegg

Gjest Og måtte han leve langt og lenge...

Uhh... jeg er ensom.

Har vært oppe i hele natt. Rotet rundt på nettet. Vært innom endel steder med "nett-treff".

Grunnen til at jeg ikke har lagt meg var vel... jeg syns det er så kjedelig, så utrolig lite motiverende, å gå å legge meg... alene... hver eneste kveld.

Det er ikke bare dette med "mangel på kjærlighet" som plager meg... jeg føler meg aldri når noen andre... jeg føler folk hele tiden på en måte er imot meg... innvendig kan jeg ble veldig såret av enkelte... men jeg viser det ikke, så... da sender jeg ikke ut de rette signalene... jeg ender ergo opp alene...

Følelsesmessig isolert. Får ikke "delta i følelser".

Jeg har jo ingen venner. Jeg har faktisk ikke en eneste venn...

Jeg har prøvd å se hva psykiatrien har hatt å tilby meg, men jeg syns ikke det har vært stort. Føler ikke de har riktig perspektiv engang.

Man er vel ikke syk bare fordi man har det ensomt i livet, føler at man ikke passer helt inn...

Jeg gjør ikke det. Føler at jeg passer inn. Jeg syns liksom alle er helt anderledes enn meg... jeg aner ikke hvorfor, aner ikke engang om jeg har rett eller ikke.

Lurer på om det noensinne vil komme til å bedre seg... eller om jeg må leve et liv som egentlig er veldig _tomt_, etter min mening... i dets fulle lengde...

Jeg skjønner jo at mange ofte føler tomhet, men... jeg syns nesten aldri jeg opplever noe som virkelig fyller meg jeg...

Kan jo fylle meg med forelskelse. Det er det beste fyllet, det mest effektive og :)

Men. Lettere sagt enn gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest han lenge leve må

Det er du selv som må fylle livet ditt med noe. En kjæreste kan ikke "redde" deg. Ja, det er fint med kjæresten, men om du blir avhengig av kjæresten din og ikke har ditt eget liv ved siden av kommer kjæresten til å forsvinne like fort og livet ditt blir like "miserabelt" som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angel in trust

Det er du selv som må fylle livet ditt med noe. En kjæreste kan ikke "redde" deg. Ja, det er fint med kjæresten, men om du blir avhengig av kjæresten din og ikke har ditt eget liv ved siden av kommer kjæresten til å forsvinne like fort og livet ditt blir like "miserabelt" som før.

Tror nok det er mange som har det som deg.... men dette er forskjellige faser i livet..

Først av alt, beveg deg vekk fra pc´n.. det er første skritt mot sosialisering. Start med en idrett, meld deg på en hobby, behøver ikke koste så mye. Veldig lett å bli kjent med andre mennesker på f.eks et spansk-kurs, etc. Gå inn her og sjekk :

http://www.kursguiden.no

Du vil oppleve mye, lære masse og garantert bli kjent med andre! :-)

Kanskje finner du din store kjærlighet, din beste venn, kamerat etc.

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...